2 października 2014

My week in photos - 113.

O matko! Czy naprawdę poprzedni tydzień to niemalże samo jedzenie? A może ja już mam paranoję i tak wielką gastrofazę, że myślę tylko i wyłącznie o jedzeniu? Niemniej jednak to, co widzicie na zdjęciach było pyszne i sprawiało mi wielką radość:) Działo się także sporo innych rzeczy - kolejne przeziębienie Młodej, nasze pakowanie, moja nowa dziewczyna Geeks (ha! to najbardziej mnie cieszy ponieważ w ostatniej fazie ciąży ciężko mi było kontynuować cykl), rozpoczęcie biegania! Co u Was? Jak minął ostatni tydzień września?





1,2. Nowe miejsce i nowe smaki czyli spotkanie z Martą i Asią!
3. Z każdym dniem coraz bardziej.
4. Słońce lalalala.
5. Owsiana dnia - z orzechami ziemnymi!
6. O, i ciasto dnia czyli francuskie ze śliwkami i mascarpone.
7. Ta bluza = moje motto.
8. I na zakońćzenie tygodnia: Sephora Trend Report!
My week in photos - 113.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. Nie jesteś jedyna, ja teraz na zimę chyba zapasy zbieram *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! ja też ciągle myślę o jedzeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedzonkiem kusisz, a bluza jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zaczęłam biegać! Powodzenia i wytrwałości :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Klimatyczne zdjęcia - dobrze się na nie patrzy :)

    Jako poniekąd artystyczna dusza: lubię to!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...