28 października 2014

Makijaż: Na czarno.


Na co dzień raczej nie zobaczycie mnie w takim wydaniu (hmm może właśnie szkoda?!), zbyt mało czasu i w chwili obecnej spacer z Z. nie wymaga ode mnie takiej oprawy wizualnej twarzy. Niemniej jednak - zdarza mi się jeszcze zrobić full make - up, zatem nie wierzcie nigdy plotkom, że matki nie mają na nic czasu, nawet na kąpiel!


Czarny, ciemny brąz, czekolady granaty (i oczywiście bling bling pod każdą postacią!) - w takich kolorach czuję się bardzo dobrze chociaż ostatnio się okazało, że i w zieleniach mogę wystąpić publicznie. Do tak ciemnych kolorów najbardziej lubię nosić jasne błyszczyki/pomadki albo zostawić je zupełnie saute (często również rzęsy pozostawiam nagie). Poniżej możecie zerknąć na listę produktów, których użyłam do makijażu - na pewno szerzej opiszę Wam podkład, tusz (mój pierwszy kosmetyk kolorowy od greckiej marki Korres!) oraz paletkę cieni (nowe wcielenie piątek EL). Kredka na linii wodnej to produkt od marki Rimmel, w takiej roli sprawdza się ok, na powiece zdecydowanie trudniej jest ją rozprowadzić, jeśli chodzi o trwałość - wytrzymuje 3 - 4 godziny, po tym czasie można pokusić się o poprawki. O Lip Glow wspominałam niejednokrotnie - to balsam/pomadka nawilżająca i nadająca piękny kolor.

W tym makijażu wystąpiły:
Oczy: wydłużający tusz do rzęs Korres (black), cienie do powiek Estee Lauder Ivory Power, czarna kredka do oczu Rimmel.
Twarz: podkład Diorskin Star 020
Usta: pomadka Dior Lip Glow
Makijaż: Na czarno.
Czytaj dalej...

17 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia, a makijaż bardzo mi się podoba. Co do tematu młodych matek, po sobie i dzieciatych koleżankach widzę, że tu nie ma jednej racji. Każde dziecko inne - moje na przykład bardzo oszczędnie dawkuje mi wolny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SMokey bardzo ladnie Ci podkreslil kolor oczu, idzie jesien mozna nakladac wiecej i ciemniej ja sie bardzo ciesze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę ten CIEŃ - NOW!!!! AAAaAaa, właśnie wróciłam z Douglasa :/ nie mogłaś wcześniej umieścić? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż bardzo podkreśla kolor tęczówki. I piękny kolor ust!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zauważyłam ostatnio, że muszę uważać z ciemnymi kolorami na powiekach bo robią mi się bardzo ciężkie. Mam wrażenie jakby wizualnie leciały w dół i wyglądam strasznie smętnie :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie ciemne oko. czern, granat, ciemna zielen, szarosci.. jedyne czego nie loubie za bardzo to blysku, ale to dlatego, ze mam zmarchy pod oczami. Takie oko zawsze moim zdanie prezentuje sie superowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Pati nie mam pojęcia, taka mina do zdjęcia;)

      Usuń
  8. Zalotnie:) Podoba mi sie smoky eyes

    OdpowiedzUsuń
  9. Tusze Korres - moje ulubione od lat. Ten z olejkiem ryżowym leży mi bardziej niz z abisyńskim. Lubię ja za to, że na moich gęstych rzęsach wyglądają elegancko i naturalnie bez efektu drag queen. Właścicielki lichych rzęsek mogą być zawiedzione - bo to nie są tusze "wszystkorobiące". No i najważniejsze: nie betonują rzęs na sztywno. Rzęsy pozostają miękkie i elastyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie oko bardzo mi się na Tobie podoba !

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię miec tak pomalowane oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się Twój makijaż. Taki przydymiony, kolorystycznie idealny. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny dziękuję za kmentarze :*****

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...