19 października 2014

Dior Spring/Summer 2015: Makijaż.


Kilka dni temu, a dokładnie 26 września na dziedzińcu Starego Luwru Dior przedstawił swoją kolekcję Spring/Summer 2015. Peter Philips stworzył absolutnie minimalistyczny makijaż, który mimo, że balansuje na granicy pasteli jest lekko zadziorny i nietuzinkowy. Patrząc na zdjęcia z backstage'u muszę przyznać, że najbardziej zachwyca mnie cera - z tego co wiem za sprawą najnowszego podkładu Diorskin Star Fluid Foundation oraz dziewczęcego, tryskającego świeżością różu Dior Blush n°536 Peach Splendor.


Cera jest perfekcyjna, wypoczęta, lekko rozświetlona, usta ubrane jedynie w dyskretną Rouge Dior Baume n°448 Belle . Oczy? To one stanowią całość - na początek Backstage Eye Prime, rzęsy są nagie (kocham!), a brwi dokładnie wyczesane i potraktowane Crayon Sourcils Poudre. W roli eyelinera mżecie zobaczyć pastelowe (pistacja, żółć, róż i brzoskwinia), satynowe paseczki przyklejone tuż obok linii rzęs.





photo: Thibaut de Saint Chamas for Christian Dior Parfums
Dior Spring/Summer 2015: Makijaż.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. Hmmmmm ... niby fajnie ,ale te modelki nie mają wg mnie więcej niż 16 lat. Jakoś sobie nie potrafię wyobrazić kobiety, która wskakuje w taki makijaż. Rzęsy bez tuszu , to nic dla mnie ,a obawiam się , ze tuszując je i lepiąc te badziewki wyszłaby cudna szpara pomiędzy linią rzęs, a samymi rzęsami ...brrrrr ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mami a ja!? ja bym wskoczyła:)
      rzęsy bez tuszu - mam na co dzień!

      i wybrałabym pistacjowe kreskiiii

      Usuń
    2. Ale Ty masz piękną, ciemną oprawę oka :D
      No dobra ..pastelowe kreski na wiosną, ok , ale nie te nalepki :D

      Usuń
  2. Mam w głowie ten podkład i chyba go sobie sprezentuje :) Lubie takie delikatne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy makijaż chociaż nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. cery mają rzeczywiście nieskazitelne, zazdroszcze bardzo, bo moja mi niestety nie pozwala na taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa, jakie straszne brwi maja te dwie srodowe panny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już wolwłabym zrobic kreske w takim kolorze normalnym eyelinerem bo to wyglada dosc ...tandetnie? No nie iwem nawet jak to nazwac. Sam pomysl na takie kolory jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się zgadzam. Dopóki nie dojrzałam, że to naklejki już zacierałam łapki na te piękne pastelowe ajlajnery :/

      Cera rzeczywiście tutaj rządzi, ile ja bym dała, żeby taką mieć ;) W nieumalowanych rzęsach zasuwam od dawna, Dior zgapił ode mnie ;)))

      Usuń
    2. Mi się podobają nawet jeśli to ręcznie wycinane naklejki - kolory także są super!

      A co do rzęs - ja też od dawna, dawna bez tuszu - tylko na większe wyjścia:)

      Usuń
  7. Ciekawe te makijaże, ale chyba mało praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W końcu coś nietuzinkowego. Piękne, delikatnie to wygląda i myślę, że dla młodych osób taki makijaż może być świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izis, dokładnie - nie muszą to przecież być paseczki - może być pastelowy cień lub liner.

      Usuń
  9. Na takiej młodej buźce każdy fluid będzie wyglądał dobrze. Szkoda, że nie pokazują jego właściwości na grupie docelowej. A nie są nią chyba nastolatki :) Ech, marketingowcy...Niemniej jednak świeżość i minimalizm w makijażu lubię. Jedynie naklejkom mówię " nie". :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja pokażę:)
      To makijaże z wybiegu więc są inspiracją dla mnie:)

      Usuń
  10. Te dziewczyny wyglądają super z tymi kreskami ale tylko one będą w nich fajnie wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za pewne tak jest - ja na swoich opadniętych powiekach niestety nic takiego nie zrobię, a szkoda:(

      Usuń
  11. Ale urocze te paseczki/kreseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te paski nie podobają mi się - tzn ja siebie w nich nie widzę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana bo to raczej makijaże na wybieg albo inspiracja - szczerze wątpię, aby na co dzień ktoś nosił paseczki - mimo wszystko dla mnie pomysł jest świetny!

      Usuń
  13. Nie będę oryginalna jak napiszę, że cera faktycznie jak marzenie.
    Paseczki same w sobie ciekawy pomysł, i na zdjęciu wyglądają intrygująco, ale na co dzień nie widzę ich u siebie. No ale nie wszystko musi się nadawać na co dzień ;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...