17 października 2014

Dior Carré Bleu 796.


Wspominałam Wam, że tej jesieni na moich paznokciach będą królowały ciemne kolory. Niesamowicie podobają mi się wszelkie granaty, czernie, a delikatne drobinki w nich zatopione. Z drugiej strony jeśli nie ciemne odcienie to białe lub kremowe. Skrajności! Spójrzcie na Carré Bleu 796 czyli jedną z jesiennych propozycji marki Dior (jest jeszcze piękny Bar, ale o nim niebawem).



Idealnie napigmentowany, tworzący taflę, trwały - na mojej płytce wytrzymuje cztery/pięć dni, po tym czasie delikatnie ścierają się końcówki. A kolor? Granat z odrobiną szarości, niezwykle elegancki i ponadczasowy. Mam wrażenie, że na każdej w miarę zadbanej płytce będzie wyglądał świetnie. Sprawdzałam zdjęcia Carré Bleu w sieci i zawsze wygląda idealnie - w słońcu wybija z niego kropla chabru.


Lubicie swoje paznokcie w takich ciemnych odsłonach? Co myślicie o Carré Bleu?
Dior Carré Bleu 796.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Jest piękny!!!
    U mnie niestety na palcach najczęściej używanych szybciej się ściera ale co z tego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? u mnie jest naprawdę ok, a minimalne otarcia mi zupełnie nie przeszkadzają:)

      Usuń
    2. Zauważyłam to przy kazdym lakierze,ze te trzy palce tak mają:)

      Usuń
  2. O, kolor dla mnie !
    Ostatnio zaskakuję sama siebie tym, jakich wyborów dokonuję.
    Nigdy nie nosiłam ciemnych kolorów na paznokciach, a od niedawna mam piękny jak dla mnie Maybeline Colorama odcień nr 251, czyli ciemna, mocna kawa :)
    Piękny połysk, trwałość zadziwiająca o to nie w sytuacji "leżę i pachnę " ale nie szczędząc rąk :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. mam identyczny z Rimmela za 10zł :D trzyma się na paznokciach 2 tygodnie bez odpryskiwania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek ładny choć nie dla mnie odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity kolor. Ja w lakierach lubię skrajności, albo bardzo jasne odcienie, albo właśnie ciemne. Ten odcień niebieskiego jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, choć mi zupełnie się po drodze z niebieskościami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecę w szczerość :D Jakoś lakiery mało mnie interesują, przylazłam pooglądać zdjęcia - są przecudne i takie oryginalne! eehhhh... Agata - jak Ty to robisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam go na szponach, strasznie mnie zachwycił. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie lubię na paznokciach niebieskości, ale ten jest bardzo elegancki i klasyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To pierwszy kolor, który tak bardzo mi się spodobał, że gdybym miała serce wydać tyle na lakier to bym wydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny kolor,ale pozachwycam się nim u Ciebie,bo u mnie kolor na paznokciach to rzadki widok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie kolory, coś w nich jest takiego, ze są niepowtarzalne. Przykurzone odcienie granatu czy niebieskości są dla mnie ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekny kolor ale mi by nie pasowal chyba

    Zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.com/2014/10/5-zwyka-niedziela.html

    OdpowiedzUsuń
  14. mój kolorek, a zdjęcia chyba robił Tomek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...