6 października 2014

Clarins Forest Eye Quartet Mineral Palette.

Jesień to czas w którym chętniej sięgamy po cienie w kolorach ziemi: brązy, beże, zielenie, a także skrzące, ciemne złoto. U mnie często takie kolory królują na powiekach - są na tyle bezpieczne i komfortowe, że mogę używać ich codziennie, na każdą okazję.


Disiaj pokażę Wam paletkę marki Clarins- z powodzeniem możecie używać jej przez całą jesień -jeśli oczywiście lubicie takie odcienie i dobrze się w nich czujecie. Clarins Forest Eye Quartet Mineral Palette to cztery kolory: czerń, ciemny brąz z drobinkami złota, beż z drobinkami i zgaszona zieleń. Każdy z nich dość dobrze napigmentowany, najtrudniej pracuje się jednak z kolorem najjaśniejszym - mam wrażenie, że jest nieco twardszy niż pozostałe, niemniej jednak posiadając dobry pędzel nie będzie Wam to przeszkadzało. Na swatchu możecie zobaczyć także 3 Dot Liner w kolorze brązowym (pierwszy od lewej - bardzo dobry produkt, który może pomóc opanować umiejętność malowania precyzyjnych kresek).


Każdego z kolorów możemy używać solo (czerń na przykład maksymalnie rozcierając) lub wszystkich razem, poniżej możecie zobaczyć jak kolory prezentują się w dziennym świetle. Cieni możecie używać zarówno na sucho jak i na mokro, u mnie są w delikatniejszej formie czyli na sucho, bez żadnej bazy.


Cienie wyglądają bardzo naturalnie i mam wrażenie, że pięknie podbijają tęczówkę. Tak jak wspominałam paleta Clarins jest idealna do dziennego makijażu, w razie potrzeby możecie wzmocnić make up za pomocą czarnego cienia i wykonać nim np. kreskę przy nasadzie rzęs.

Jakich kolorów używacie jesienią najczęściej? Zmieniacie swój makijaż w zależności od pory roku?
Clarins Forest Eye Quartet Mineral Palette.
Czytaj dalej...

23 komentarze:

  1. REWELACJA PIĘKNE JESTEM CIEKAWA TEZ TYCH NOWYCH POJEDYNCZYCH W SŁOICZKU MATTE OMBRE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam okazji próbować, ale jak tylko dotrę do perfumerii na pewno spróbuję!

      Usuń
    2. SUPER I DAJ ZNAC KOCHANA BO KUPUJE PO TWOJEJ RECENZJI I ZAWSZE MI SIE WSZYSTKO PODOBA :*

      Usuń
  2. Ahhh moje kolorki, nawet bardzo moje...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzywka <3 :D
    No pewnie, że zmieniam kolory . Zarówno na twarzy sięgam po głębsze i mroczniejsze odcienie, jak i na paznokciach . Jednak zimą mam zawsze taki moment, że na przeciw pogodzie sięgam po róże , fuksje i korale ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sie zastanawiam czy tej grzywki sie nie pozbyc?!

      Usuń
  4. To są właśnie uroki jesieni; ciemniejszy i cięższy makijaż i ciemne kolory na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne oko Ci wyszło :) Lubię takie jesienne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie moje kolory, na oku wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę zmieniam makijaż w zależności od pory roku. Latem pozwalam sobie na żywsze kolory.
    Paletka świetna i bardzo uniwersalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paletka:) Ja czuję się tylko w brązach, ewentualnie w lekkich fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakieś ciemności? Ja fiolety właśnie średnio.

      Usuń
    2. Ciemności? Chyba jeszcze się ich boję, zastępuję je wyrazistą kreską, żeby oko było wyraźniejsze:)
      W zasadzie dopiero zaczynam przygodę z cieniami - zawsze w swojej kosmetyczce miałam tylko liner i tusz:P

      Usuń
  9. Strasznie ładnie wygladają :) Kocham brązy zawsze i wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anya, chyba sie okazuje, ze kazda z nas kocha:)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. 3 z 4 (zgniła zieleń to nie do końca mój klimat) bardzo polubiłam!

      Usuń
  11. Latem wrzucę nawet jakiś kolor bo normalnie tylko nudne beże i brązy;)

    Ładna ta paletka jest ale ja mam na oku clarinsowe cienie kremowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tam od razu nudne, są bezpieczne - ja też najczęściej po takie sięgam - milion odcieni brązu, ale przecież każdy taki inny;)

      Usuń
  12. Piękna jest ta paletka i taka uniwersalna. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolorki :) Świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...