1 października 2014


Nie mogło być inaczej - z okazji swojej trzydziestki musiałam umieścić samą siebie na swojej okładce! Ja magicznie nie zmieniłam się w związku z posiadaniem trójki z przodu natomiast zmienił się wygląd AMNMAG - jest prościej i bardziej przejrzyście, czarno i biało.
   Wrzesień okazał się pięknym początkiem jesieni, pełnym słońca i ważnych chwil i decyzji dla mnie. Co roku o tej porze zaczyna się robić refleksyjnie, zaczynam częściej myśleć o przyszłości i o tym, aby każdy dzień był wyjątkowy dla moich dziewczyn. Podjęłam kilka decyzji i mam plan być jeszcze bardziej aktywną - to wiąże się także ze sportem, zaczynam po raz kolejny - tym razem jednak musi się udać i muszę pokochać wysiłek fizyczny. Wiem jak ważne jest to dla mnie i jak bardzo tego chcę, muszę jedynie przezwyciężyć lenistwo i zamiłowanie do lodów Grycana... Kto się do mnie przyłączy? Kto będzie mnie wspierał i dopingował? Liczę na Was dziewczyny!

- Agata Herbut



AMNMAG 09/14.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. To oczywiste że będziemy Cię wspierać ;)
    Trzymam kciuczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę trzymać kciuki,szczególnie,że ja też muszę ruszyć się z kanapy w końcu:)

    Okładka w pełni uzasadniona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba nowy wygląd bloga Twoje zdjęcie. :) Lody Grycana uwielbiam więc nie wiem, ale kciuki trzymam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. PRzylaczam sie z checia, szkoda tylko ze u mnie coraz to nowe wyzwania z nowym miesiace, poczatkiem tygodnia, zmiana pory roku i tak dalej:<

    OdpowiedzUsuń
  5. na właśnie leżę i kwiczę po drugim dniu treningu z Jillian :) brzuchol ciążowy sam mi nie zniknie :P Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ pięknie wyglądasz Agatko ! Jak Ty dopiero mamą zostałaś, to wygądasz świetnie !
    Będę trzymała kciuki za wszystkie osiągnięte cele ! Nie musze się przyłączać, bo ja od dawien dawna bez sportu nie umiem żyć ;) To tez uzaleznia w penym momencie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, sama coś wiem o miłości do lodów Grycana...

    OdpowiedzUsuń
  8. No w końcu jesteś na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzies gdzies przeczytałam, ze jesli wykonujemy tą samą czynność przez 24 dni, to ta czynosc przechodzi w nawyk:) moze jakis wspólny eksperyment, czy faktycznie tak jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, nie wiedzialam o tym,ale chetnie sprobuje!!!moze jakies cwiczenia?

      Usuń
  10. Wygladasz super na tej okładce ! A powiem Ci w tajemnicy ze jak ja kończyłam 30 stke to myślałam ze dopiero teraz jest zycie na full wypas ha ha ha tak na serio zycie zaczyna sie po 40 stce ( przynajmniej ja sie tak pocieszam ;) super 30 setka z Ciebie ! Wygladasz rewelacyjnie - trudno uwierzyc ze masz wiecej niz 25 :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz rewelacyjnie, Agatko! :) Trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...