11 września 2014

Revlon ColorStay Moisture Stain. Lakiery do ust.


Revlon wprowadza nowe lakiery do ust Revlon ColorStayTM Moisture Stain. Wyjątkowo lekka formuła pozostaje na ustach przez wiele godzin dając efekt połysku i jednocześnie nawilżając i pielęgnując. Lakiery do ust Revlon ColorStayTM Moisture Stain (43,90 zł) mają innowacyjną, kremową formułę wzbogaconą o witaminę E i aloes. Dzięki temu nie kleją się i nie wysuszają ust.



Kolory lakierów były inspirowane atmosferą tętniących życiem, modnych miast takich jak Barcelona, Londyn, Nowy Jork czy Rio. Produkt zaopatrzony jest w bardzo wygodny aplikator, który dokładnie obrysowuje wargi kolorem - lakier nie wypływa poza kontur i tak naprawdę już jedno pociągnięcie (na zdjęciach, na moich ustach są dwie warstwy) tworzy bardzo fajny efekt.


Teraz najważniejsza część posta czyli efekt na ustach. Od góry kolejno odcienie: 025 Cannes Crush, 015 Barcelona Nights (już wiem dlaczego ten najbardziej mi się podoba!), 005 Parisian Passion, 040 Shanghai Sizzle, 035 Miami Fever.





Aplikacja jest bardzo wygodna i bezproblemowa - tak jak wspominałam nie miałam żadnych niespodzianek. Konsystencja jest zupełnie inna niż na przykłąd w lakierach Shiseido czy YSL - bardziej kremowa, ale nadal lekka i nie klejąca się. Na ustach wszystkie kolory wytrzymują mniej więcej tyle samo - u mnie są to mniej więcej trzy godziny bez jedzenia i picia. Który kolor najbardziej mi się podoba? Najlepiej czuję się w różach i czerwieniach, ostatnio jednak coraz częściej sięgam po pomarańcze oraz ciemniejsze barwy - nie potrafię więc wskazać jednego koloru, każdy ma w sobie coś fajnego. Muszę wspomnieć też o samych opakowaniach - dla mnie to mistrzostwo świata! Są przepiękne, minimalistyczne i jedyne w swoim rodzaju - tak, zgadza się - Revlon kupił mnie już samym opakowaniem.

Revlon ColorStayTM Moisture Stain jest dostępny w 12 energetycznych kolorach: India Intrigue, Parisian Passion, LA Exclusive, Barcelona Nights, Rio Rush, Cannes Crush, Milan Moment, Miami Fever, Shanghai Sizzle, New York Scene, London Posh, Stockholm Chic
Revlon ColorStay Moisture Stain. Lakiery do ust.
Czytaj dalej...

31 komentarzy:

  1. Mi serce skardła pomadka z Bourjois, recenzja na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Scockholm Chic, ale jeszcze nie uzywalam. Chyba będzie dla mnie zbyt wyrazisty:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy kolor ładny reszta jak dla mnie za mocna

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam na nie ochotę już jak oglądałam vlogi dziewczyn, które przywoziły sobie je z USA. Fajnie, że są w końcu u nas. Na pewno się skuszę na co najmniej jeden (Barcelona skradła moje serce ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Barcelona jest piękna! Mi także mega się podoba <3

      Usuń
  5. te mocne, ciemne kolorki są fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Parisian Passion wygląda mega! Niesamowicie podobają mi się takie ciemne, fioletowe kolory na jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alena mysle , ze dwie warstwy wygladalyby jeszcze lepiej.

      Usuń
  7. Pierwszy kolorem bardzo mi się podoba. Myślałam, że jak lakier to będzie błyszczał jak odblask, tymczasem wszystko jest fajnie stonowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anitko, usta są w intensywnym kolorze, ale formuła nie jest ciężka i klejąca się jak to w niektórych produktach.

      Usuń
    2. Tak, tak, kolor jest mocny. O błyszczenie mi bardziej chodziło. Lakierowe :)A lekka formuła i bark klejenia jak najbardziej na tak :)

      Usuń
  8. Najbardziej podobają mi się te dwie ostatnie czerwienie, chociaż raczej na kimś - mnie by raczej nie pasowały :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skye próbowałaś takich kolorów intensywnych czy tylko masz takie wrazenie, ze nie beda pasowaly? Bo jesli to drugie to lepiej sprawdzic - u mnie tak bylo z pomaranczami :)

      Usuń
  9. Wyglądają ślicznie, i w opakowaniu, i na ręku, i na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze kusi mnie ich kupienie...... a miałam już do ust nic NOWEGO nie kupować....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo z podkładami - po co mi kolejny?:)

      Usuń
  11. piękne! wyraziste usta bardzo mi się ostatnio podobają, ale... u innych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joa jak to u innych? probowalas na swoich ustach takich wyrazistych?!

      Usuń
  12. Wspaniałe kolory, fajnie, że zaprezentowałaś od razu wszystkie! Najbardziej urzekł mnie chyba odcień Parisian Passion :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli ciemności! ja chyba Barcelonę wybieram:)

      Usuń
  13. Świetne są :) Piękne i wyraziste kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mnie najbardziej usmiecha się fiolet, ale wiem, że bym sie wstydziła wyjść z nim na ulicę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. illonky dlaczego?! na pewno wyglądałabyś super i nie ma się czego wstydzić:*

      Usuń
  15. 025 Cannes Crush to zdecydowanie mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj kupilam i nie jestem zadowolona lakier nalożony na usta schnie 30 minut kolor utrzymuje się kro\tko jestem zawiedziona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...