29 września 2014

Organique Eternal Gold: Złoty Peeling do ciała i Odżywczy Balsam.


O serii Eternal Gold marki Organique wspominałam od początku istnienia bloga już niejednokrotnie - trzy lata temu pisałam na przykład o kremie do twarzy, którym się zachwycałam - nic się nie zmieniło od tamtego czasu - nadal uwielbiam! Jakiś czas temu w sprzedaży pojawiły się dwie nowości Eternal Gold: Złoty Peeling Cukrowy oraz Złoty Balsam z masłem shea.


Peeling do ciała z kryształkami cukru zatopionymi w olejku sojowym i maśle Shea delikatnie masuje i złuszcza zrogowaciały naskórek. Po zabiegu skóra odzyskuje blask i promienny wygląd, jest miękka, gładka, pachnąca i delikatnie rozświetlona. Odżywczy balsam o przepięknym zapachu, przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej, szorstkiej i podrażnionej. Zawiera masło Shea bogate w witaminy A, E i F, oraz cenne kwasy tłuszczowe i koktajl olejków roślinnych. Poprawiają one elastyczność, wzmacniają i chronią skórę. Balsam przywraca miękkość i komfort, pozostawia pięknie pachnącą skórę, rozświetloną złotymi drobinkami.


Przede wszystkim działanie - pielęgnację do twarzy wspominam jako idealną - pięknie pachnąca, robiąca z cerą to coś czego nie potrafisz określić, a wiesz, że jest, świetna wydajność i poczucie luksusu (to za sprawą konsystencji, zapachu i działania). Pielęgnacją do ciała jestem równie zachwycona! Czuję się odrobinę jak psychofanka tej linii - każdemu ją polecam i wiem, że dziewczyny, które skorzystały z mojego polecenia są równie zadowolone jak ja. Używanie tych dwóch produktów późnym wieczorem w kąpieli to relaks idealny - zamykasz za sobą drzwi, odcinasz się od tego, co wydarzyło się w ciągu całego dnia i rozpieszczasz się aromatem i efektem końcowym, który jest namacalny - skóra jest pięknie oczyszczona, gładka, otulona w smakowity zapach i delikatnie migocąca. Dla mnie idealną pojemnością tych produktów byłoby pudełeczko kilogramowe (standard to 200 ml) - mogłabym aplikować ile chcę i kiedy chcę!


Nie będę przesadnie ekscytować się - uwierzcie mi jednak, że warto bliżej zainteresować się serią Eternal Gold - nie uznaję faktu, że seria jest przeznaczona dla odrobinę starszych kobiet - moja skóra lubi ją tak bardzo, że nie będę ograniczać się wiekiem. To w kwestii twarzy, jeśli chodzi o ciało - tutaj nie ma żadnych ograniczeń więc gdy będziecie miały okazję być w pobliżu sklepu Organique koniecznie przetestujcie, a ja czekam na Waszą opinię!
Organique Eternal Gold: Złoty Peeling do ciała i Odżywczy Balsam.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Serce mi się raduje jak widzę u Ciebie ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjechałam w ndz do domu, a na toaletce mojej mamy: krem na dzien, na noc i krem pod oczy - to zarazliwe:)))

      Usuń
  2. Jeśli pachnie tak jak kremy z tej serii to mmmmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mami pachnie!!!!!!! to jest jakiś obłęd, ja czekam aż zrobią wodę perfumowaną!

      Usuń
  3. zwrócę na niego uwagę jak będę w sklepie Organique :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie powąchaj i daj znać jak Ci się spodobał Kasia!

      Usuń
  4. Zamierzam w końcu wypróbować organique będąc na targach w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśneie - pewnie ceny będą także atrakcyjne bardzo.

      Usuń
  5. Mam w zapasach krem do twarzy i pod oczy z tej właśnie serii :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja mama go uzywa, a ja jejpodbieram jak jestem w domu:)

      Usuń
  6. Ja jeszcze nigdy nie próbowałam żadnego produktu Organique, aż wstyd ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daria, czas to zmienić i spróbować - ja np od dawna uzywam ich mydel do mycia rak i nie mam najmniejszego problemu z przesuszona skora.

      Usuń
  7. Zestaw wygląda mega kusząco i zachęca do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepięknie pachnie i ma super działanie, ja kocham złotą serię!

      Usuń
  8. mam słaby dostęp do produktów tej marki ale na te produkty z chęcią bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sar ah niedługo będzie sklep internetowy!:)

      Usuń
    2. Jest już sklep internetowy :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. są naprawdę super - jak i cała złota seria - ja uwielbiam!

      Usuń
  10. Ojej, slyszalam wiele dobrego o tej marce, chyba w koncu sie na cos skusze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...