19 września 2014

My week in photos - 111.

Drugi tydzień września to moje trzydzieste urodziny, mnóstwo pięknych chwil, wspaniała pogoda, spacery i nowe rzeczy, których uczy się Mała. I bieg w sukniach ślubnych! Co prawda ja nie brałam udziału bo z moją kondycją po ciążową to mogłabym umrzeć zaraz po starcie, ale kibicowałam dzielnie! Jak Wam minął tydzień? Co u Was?





1. Działo się!
2. Tuż obok.
3. Kocham weekendy.
4. Oraz śliwki;)
5. Nieskromnie powiem, że zrobiłam najlepszy sos ever!
6. Nie jest to uciekająca panna Młoda, a super dzielna Monia biorąca udział w biegu charytatywnym!
7. Królestwo dyń.
8. Wow! Wow! Wooooow!
My week in photos - 111.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. Wspaniale jak zawsze! Wszystkiego najlepszego :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialne zdjęcie w tej sukni ślubnej! Naprawde trudno uniknąć skojarzenia z uciekającą panną młodą :) Świetna inicjatywa i bardzo oryginalny pomysł, ciekawa jestem czy uczestniczki dopisały? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też biegaliśmy po tej trawie ale w maju:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego Najlepszego.
    Przepiękna ta jesień na ostatnim zdjęciu.
    A moje ostatnie tygodnie mijają pod znakiem oczekiwania na maleństwo. Zostały już tylko dwa. Mam nadzieję, że nie będzie chciał spędzić więcej czasu w brzuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bieg panien w sukniach ślubnych widziałam w TV. Fajny pomysł. A zdjęcia fajne i przede wszystkim...wszystkiego naj, naj, naj :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Panna Młoda ma piękną kiecę <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...