11 września 2014

My week in photos - 110.

Pierwszy tydzień września i pierwsza przyniesiona prosto z przedszkola choroba - tak właśnie rozpoczęliśmy tydzień. I właściwie wszystko kręciło się wokół tego, aby nie zwariować w domu z bardzo aktywną czterolatką. Ah i najważniejsze - wyszłam z domu i spotkałam dziewczyny - bloggerki (spotkanie Korres) oraz dowiedziałam się kilka super ciekawych rzeczy o naturalnych kosmetykach i o ich składach - o tym jednak opowiem Wam innym razem, a tymczasem dajcie znać jak Wasz tydzień? Są już kasztany?






1. Praga.
2. Może ktoś zna kogoś z firmy Grycan i zapewni mi dostawę lodów przez cały rok?:)
3. Najmniejszy i najpyszniejszy deser świata.
4. Spotkanie z marką Korres.
5. Bestsellery Korresa.
6. Prezent.
7. Na mojej dzielni już jesień.
8. Albo lato? Pół na pół.
9. Sesja do AMN.
10. Mijam je codziennie.
My week in photos - 110.
Czytaj dalej...

3 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, kurki też uwielbiam. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są kasztany, już zbieramy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lody Grycana! Moje ulubione, sorbety uwielbiam wszystkie jak leci.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...