4 września 2014

My week in photos - 109.

Ostatni tydzień wakacji był bardzo intensywny, spędzaliśmy go praktycznie cały czas razem - było zoo, kilka razy Łazienki, spacery, lody (oczywiście!). W domu mamy już nie przedszkolaka, a starszaka więc raczej nie powinniśmy się mylić z nazwą bo może być awantura:) Najlepsze jednak w tym tygodniu był fakt, że wróciło słońce i dużo pozytywnej energii! Jak Wam minął tydzień?





1. Łazienki po chińsku.
2. Kwiateczki.
3. Za wcześnie na jesień.
4. Ale kurtkę jesienną już noszę.
5. Lis na tle Pałacu Prezydenckiego.
6. Pod koneic tygodnia pokazało się słońce i pachnąca nim nowość od Lierac!
7. Jestem w zoo.
8. Oraz na spotkaniu z nowościami Shiseido (znowu Japonia! Po raz drugi w tym tygodniu!)
My week in photos - 109.
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. A te lampiony to nie są chińskie? :D Dużo pozytywnej energii zebrałaś w tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ gafa :) myslalam o Shiseido i się zagalopowałam:)

      Usuń
  2. u mnie z kolei już nie grupa pięciolatków ale sześciolatków, co z tego że to nadal oddział "0", mylić nie należy. Już nawet pierwszą skargę usłyszałam na moje dziecię, bo on w miejscu usiedzieć nie potrafi. Słońce,jak dobrze że znowu jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonka, to chyba tak jak moja J.
      Niestety problem w tym, ze od wczoraj ejstesmy w domu bo choruje - 3 dni w przedszkolu tylko i juz chora:(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. jest jest - a ta wersja jest zupelnie inna od Zen Sun, o ktorej kiedys pisalam.

      Usuń
  4. Zdjęcie nr4 przepiękne ! i kurtka też !
    U mnie słóńce dopiero dziś się pokazało :/ Cieszmy się jednak z tego co jest . Płaszczyk jesienno-zimowy już jednak zakupiłam . Cos czuje wczesną zimę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mami u nas slonce od kilku dni , jest super!!!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...