27 września 2014

Dior Jesień 2014: Rouge Dior Rouge Massaï 869 oraz Le Vernis Massai 853.


Kilka dni temu pokazywałam Wam część jesiennej kolekcji marki Dior (zajrzyjcie tutaj), dzisiaj nadeszła pora na kolejną odsłonę w odcieniach głebokiej czerwieni. Pezed Wami pomadka Rouge Dior Rouge Massaï 869 oraz lakier Le Vernis Massai 853 - duet idealny.


Od razu uprzedzę Wasze pytania - nie, nie zostanę blogerką modową! Tym razem zobaczycie moje usta i paznokcie w plenerze, co moim zdaniem wydaje się być fajnym rozwiązaniem ponieważ możecie obejrzeć produkty w różnym świetle - w słońcu i w cieniu. I tak właśnie w cieniu zarówno pomadka jaj i lakier są bardziej karminowe, winne - w słońcu stają się jaskrawe, soczyste i niemalże eksplodują kolorem.


Szminka jest bardzo komfortowa w aplikacji i noszeniu - pięknie pokrywa usta kolorem i ich nie wysusza, na wargach trwa kilka godzin przy opcji jedzenie + picie, trwałość jest ogromnym plusem. Jedna warstwa pomadki pozwala uzyskać taki efekt jak na moich ustach oraz uwaga - lakier do paznokci także! Massai 853 to jedno warstwowiec!



Duet szminka i lakier z jesiennej kolekcji Dior jest idealny - jak Wam się podoba? Doskonałe jest to, że czerwień nigdy nie wychodzi z mody zatem możemy ją nosić cały rok, bez względu na wszystko. Obok lakieru moją trzydziestoletnią rękę zdobi bransoletka Swarovskiego - jedna z najpiękniejszych w mojej kolekcji. Jest moc!
Dior Jesień 2014: Rouge Dior Rouge Massaï 869 oraz Le Vernis Massai 853.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. Pięknie się u Ciebie prezentują te kolory. W taką słoneczną pogodę wyglądają jeszcze ciekawiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak lakier i pomadka z tej samej tonacji to kwintesencja elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I czemu tak mało kiecy na zdjęciach? ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier mój! Szminka nie dla mnie:)

    Zgadzam się,że kiecy za mało,za to góra...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu czerwien nie Twoja hę? mow i to szybko!!!!!

      :)

      Usuń
    2. Moje wąskie usta by tego nie przeżyły;)

      Mam swoją czerwoną szminkę: Dior Addict 750. Jest półtransparentna i takie wolę. Muszę ją znowu kupić bo ostatnio tylko te róże i róże:)

      Usuń
  5. Super pomysł na pokazanie ich w plenerze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O Wow ! Agatka ,ale z Ciebie jest Hot mama ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. whattt!to ta koszulka tak zrobila, ze co nieco wiecej widac:)

      Usuń
    2. Aaaa tam koszulka ! Ty masz styl dziewczyno , ze hohoho!!!

      Usuń
  7. Kolor szminki jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super 30tka! Sliczna ta bransoletka! A Ty sama tez mi sie podobasz. Lubie Cie z takimi ciemnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, modowa nie modowa ale biuścik jest :)
    Fajny pomysł na prezentację kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biuścik to od czegoś innego - nie jest naturalny;))))

      Usuń
    2. Jeśli od kp,to jak najbardziej naturalny:)

      Usuń
  10. Lakier super! Rozejrze sie za nim. I super dobralas ramoneske do białokremowej spódnicy- całość motywuje do odgapienia;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kolory a Ty jaka piękna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten kolor jest świetny, odpowiednio wyważona czerwień, nie jest jaskrawa.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...