30 września 2014

Dior Bar 902.


Piękny! Idealny! Jesienna kolekcja marki Dior zawiera w sobie dwa ciemne lakiery do paznokci, jeden z nich to Bar 902. Rzadko noszę takc iemne lakeiry na swoich paznokciach, ten jednak skradł moje serce i na pewno będzie na nich gościł często tej jesieni (podobnie jak Carre Bleu oraz chanelowy Orage).


Mocno napigmentowany, dość rzadki, aczkolwiek nie wypływający poza płytkę, z idealnym pędzelkiem dzięki któremu jednym pociągnięciem możemy pokryć cały paznokieć. Tafla! Spójrzcie jak mocno lśni! A teraz niespodzianka - na zdjęciach mam jedną (JEDNĄ!) warstwę lakieru! Mogę więc z czystym sumieniem napisać, że krycie jest bezapelacyjnie perfekcyjne!


Przepięknie błyszcząca czerń, trwała (4/5 dni na płytce bez odprysków), świetnie napigmentowana - Bar to lakier na który trzeba zwrócić uwagę w perfumerii (na Carre Bleu także!). Podoba się Wam jesienna propozycja marki Dior? Lubicie czerń na paznokciach?
Dior Bar 902.
Czytaj dalej...

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam czarne lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny, polubiłam się w zeszłym roku z czernią, więc ten tez bym zaadoptowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robi wrażenie! Ja teraz szukam mocnego granatu i ciemnego brązu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dawno nie miałam czerni na paznokciach i to tak pięknej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak Ty uzyskujesz nim taką trwałość??? u mnie już po paru godzinach dają po oczach starte końcówki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czerń :-) Nie często ją "noszę" ze względu na pracę ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam czerni więc przydałby mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny! No i jedna warstwa, super.
    Lubię ciemne, intensywne kolory na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi do Ciebie pasuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie emalie, gdzie druga warstwa to opcja, a nie konieczność. Trzecia , dla mnie dyskwalifikuje lakier :/ Piękny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie ciemne lakiery do paznokci - czy to prawie czerń czy bordo albo ciemny fiolet - korespondują z moja osobowością - tak twierdzi moj małż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klasyczna czerń, chociaż niby taka klasyczna i podstawowa, wcale nie jest taka ładna w każdym wydaniu :) Ja mam swoją ulubioną z Orly, ale teraz czaję się na Essie Licorice. Powyższy lakier nie jest na moją kieszeń, ale chętnie bym go spróbowała :) Twoje paznokcie wyglądają w nim pięknie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...