16 września 2014

Collistar, Ujędrniająco-wzamcniający olejek do ciała.


Kocham olejki do ciała. O ile te do twarzy niespecjalnie mnie przekonują albo zwyczajnie boję się, że zapchają cerę - tak te do ciała - uwielbiam! Właśnie w tej chwili skupiam się przede wszystkim na pielęgnacji ciała, po ciąży wymaga ono dodatkowej dawki nawilżenia i ujędrnienia - olejek Collistar służy mi jako remedium na problemy okolicy brzucha. Jesteście ciekawe jak się spisuje?


Olejek o jedwabistej konsystencji, z naturalnymi olejkami esencjonalnymi, bardzo szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustego filmu. Może być nakładany na wilgotną skórę i spłukany wodą, aby w maksymalny sposób uelastycznić, wzmocnić i wygładzić skórę. Wmasowywany w suchą skórę sprawi, że odzyska ona swą naturalną witalność i jędrność. W skład olejku wchodzi sześć naturalnych olejków esencjonalnych oraz Collagener®, cenny składnik aktywny poprawiający strukturę skóry. Stosowanie stadardowe: niewielką ilość nakładać wmasowując w skórę okrężnymi ruchami, można stosować zarówno na suchą jak i wilgotną skórę. Jest piekielnie wydajny - wystarczą cztery krople, aby wykonać masaż całego brzucha i bioder, nie klei się więc już w chwilę po aplikacji możesz nałożyć ubranie.


Zdarza się, że Wasza skóra nie wygląda tak jakbyście sobie wymarzyły, ja zdaję sobie sprawę, że samo wsmarowywanie w siebie kosmetyków pomoże w małym stopniu, ale w chwili obecnej nic innego nie mogę dla siebie zrobić więc odrobinę polegam na olejku - nie, nie wierzę w cuda i podchodzę sceptycznie do wynalazków wyszczuplających/modelujących/antycellulitowych, ale w tym przypadku już teraz widzę, że olejek faktycznie coś robi. To coś to super nawilżenie i wzmocnienie skóry, która potrzebuje zastrzyku i koktajlu pobudzającego. Widzę, że drobne nierówności wygładzają się, a przy skórze upstrzonej rozstępami to bardzo dobry efekt! Nie zauważyłam, aby zmniejszał widoczność rozstępów (nie wybiela ich), ale na tym akurat mi nie zależy specjalnie więc wszystko jest w porządku. Mam wrażenie, że po jakimś czasie stosowania mój brzuch wygląda... ładniej, tak to dobre słowo!


Olejek w cenie regularnej kosztuje 169 zł/200 ml (pojemność jest spora, wydajność bardzo dobra!) - w Douglasie, gdzie Collistar jest marką na wyłączność często możecie trafić na rabaty więc warto wtedy zapolować na olejek. Najfajniejszy efekt na skórze można uzyskać, gdy przed zastosowaniem olejku wykonacie peeling ciała - skóra po takiej dawce dobroci jest niewyobrażalnie gładka!

Używacie kosmetyków ujędrniających? Jakie są Wasze ulubione?
Collistar, Ujędrniająco-wzamcniający olejek do ciała.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Lubię Collistara. Właśnie kupiłam mleczko do ciała i tez będę testować :))) A potem może olejek kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprocz olejku mialam jeszcze peeling i wspominam go naprawde dobrze - na pewno do niego wroce! Joasia, a jakie mleczko kupilas?

      Usuń
  2. Collistar kojarzy mi się bardzo pozytywnie. Używałam ich antycellulita i byłam bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, zuzylas jedno opakowanie? Jakie efekty?

      Usuń
  3. Podobnie jak Ty wolę olejki do ciała niż do twarzy, choć i do tych ostatnich też się powoli przekonuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, nie boisz się, że będą zapychać?

      Usuń
  4. Mnie olejki nie zapychają. Dla mojej suchej cery są wręcz zbawienne. Do ciała też używam, ale na uda i brzuch najpierw serum wyszczyplające. Działa nie działa, ale wygładza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, a uzywasz takze do twarzy?

      Usuń
    2. Namiętnie. Ja mam cerę mega suchą i wrażliwą. Dzięki olejkom mam z nią dużo mniej problemów. Jest nawilżona, wygładzona, bardziej elastyczna. Nie kaprysi tak dzięki warstewce lipidowej. Z olejków najfajniejszy jest różany, bo najlżejszy i fajnie się wchłania. Na drugim miejscu arganowy :)

      Usuń
  5. Zapisuje na listę do przetestowania :)
    Agatko żywałaś moze kosmetyków Thalgo?Co o nich sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam niestety, ale słyszałam o nich bardzo dużo dobrego, a Ty miałaś okazję?

      Usuń
    2. No właśnie nie,ale kuszą mnie bardzo:)
      Za dwa msc ja zaczynam walkę o odzyskanie wyglądu sprzed ciąży i chce zainwestować jak najlepiej:)

      http://panna-z-dobrego-domu.blogspot.com/

      Usuń
  6. Nie używałam jeszcze nic tej marki. Ale widzę moje ślubne kwiatki :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...