22 września 2014

Chanel Le Vernis: Secret 625.


Prostota, elegancja, minimalizm. Trzy określenia, które idealnie odzwierciedlają Secret 625 - jedną z jesiennych propozycji marki Chanel (zdjęcia oraz swatche kolekcji Etats Poetiques de Chanel możecie zobaczyć w tym poście). Lakiery do paznokci w tak jasnych odcieniach są jednymi z najrzadziej przeze mnie wybieranych - mam wrażenie, że moje dłonie nie do końca dobrze wyglądają w takich kolorach. Tutaj stało się inaczej - w chwili, gdy po raz pierwszy pomalowałam paznokcie Secret wiedziałam, że jest najpiękniejszym jasnym lakierem jaki widziałam, płytka wygląda w nich perfekcyjnie - nawet moja niezbyt długa!



Secret to lakier ponadczasowy. Myślę, że większość z Was czułaby się w nim dobrze - pasuje do każdej stylizacji, jest na każdą okazję, a dłonie wyglądają w nim naprawdę pięknie. W zależności od światła raz jest bardziej beżowy, by chwilę później stać się odrobinę różowy. Nie ma w sobie żadnych drobinek, tworzy piękną taflę i na paznokciach wytrzymuje około pięciu dni. W jesiennej kolekcji pojawił się także Orage, który pokazywałam Wam kilka dni temu - granat w ducie z szarością, nim także się zachwycałam (Atmosphère czyli trzeci w kolekcji to perłowy, idealnie komponujący się z błyszczykiem Songe).


Jestem nim zauroczona i nie mogę się z nim rozstać, późne lato upływa pod znakiem ciemnych i jasnych lakierów do paznokci - totalny minimalizm i prostota. Nie będę pytać czy Secret się Wam spodobał ponieważ jestem niemalże pewna, że tak!
Chanel Le Vernis: Secret 625.
Czytaj dalej...

32 komentarze:

  1. Rzeczywiście jest niesamowity. Ma się wrażenie, że uszlachetnia dłonie. Piękny jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory,wiec jestem bardzo na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz mam kosmetyk, który pokazujesz:) No, może drugi;)

    Bardzo lubię ten lakier, to mój pierwszy wysokopółkowy lakier, który rozpoczął kolekcję.
    Ja właśnie uważam, że takie kolory, jak i ciemne, najładniej wyglądają na nie za długich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam go u Ciebie na insta, piękny jest.
      Co do dlugosci paznokci tez sie zgadzam - ja raczej nie nosze super dlugich wiec u mnie zawsze sa srednie i w takich najlepiej sie czuje - chociaz lata temu mialam prawie szpony:)))

      Usuń
  5. Oczywiście, że bardo mi się podoba. Bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak z aplikacją? Ile trzeba nałożyć warstw, żeby osiągnąć taki efekt? Mój Essie Mademoiselle powoli się kończy, a ten mógłby być ładnym zamiennikiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. minimalfest dwie warstwy w zupelnosci wystarcza, wlasciwie mozna probowac i z jedna, ale to zalezy od wprawy w malowaniu:))
      Koniecznie sprawdz w perfumerii, pomaluj sobie jedną dłoń chociaż i porównasz z Essie.

      Usuń
  7. klasyk :) i zdecydowanie lepiej prezentuje się na krótkich paznokciach, tak sobie myślę...

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam u kogoś oglądać takie delikatne kolory. Sama nie potrafię nosić nudziaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także nie do końca dobrze czuję się w tak jasnych kolorach, ale Secret ma w sobie coś wyjątkowego.

      Usuń
  9. Uwielbiam takie delikatne kolory, jednak nie wiem czy skusiłabym się na taki 'wysokopółkowy' lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katrina, mysle, ze gdybys uzywala go bardzo czesto to swietna inwestycja poniewaz kolor ma naprawde wyjatkowy i robi co magicznego z paznokciami.

      Usuń
  10. Pewnie, że tak! Również nie jestem zwolenniczką jawnych odcieni, ale ten mnie zauroczył. Boski jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest - na rynku mamy mnostwo takich odcieni, ale ten ma cos w sobie!

      Usuń
  11. Przesliczny ! Alez ty masz ładne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. whaaaaat? czasami są ladne, czasami w gorszej formie - w zależności od tego jaki bałagan młodsza robi w domu:)

      Usuń
  12. zastanawiałam się nad nim, ale ostatecznie jednak odpuściłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie bardzo się spodobał, lubię takie lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten lakier, a rzadko, który ''nude'' mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...