13 września 2014

Brudny róż - idealny lakier do paznokci na jesień.


Mniej więcej kilka tygodni przed jesienią zaczynam odczuwać wewnętrzną potrzebę posiadania lakierów w odcieniach: brudny róż, rozbielony fiolet, szarość, granat. Podczas ostatnich porządków lakierowych (ok, wcale nie sprzątałam - przekładałam tylko z miejsca na miejsce) znalazłam lakier, który jakiś czas temu dostałam w prezencie - w buteleczce wydawał się być podobny do brudnego różu, podeszłam jednak do niego sceptycznie ponieważ wiele emalii w buteleczce tak właśnie wygląda, a na płytce okazuje się, że czegoś im jednak brakuje. Tutaj nie brakowało! Zobaczcie jeden z najładniejszych brudnych róży jaki miałam okazję nosić na swoich paznokciach!



Producentem lakierów marki Coral jest polska firma Delia. Lakier posiada specjalny, płaski, głębokoszlifowany pędzelek 3D, w składzie nie znajdziemy toluenu, formaldehydu i parabenów. Najważniejszy jest jednak kolor - dla mnie idealny, piękny i niespotykany!


Na moich paznokciach lakier wytrzymał trzy dni, po ty czasie zaczął delikatnie odpryskiwać po bokach płytki. W sieci znalazłam informację o cenie tego produktu - buteleczka kosztuje około 5 zł, a lakiery można kupić najczęściej w drogeriach prywatnych lub małych, osiedlowych sklepikach.


Podoba się Wam ten odcień? Często spotykałam się z opinią, że takie kolory preferują starsze Panie... :)
Brudny róż - idealny lakier do paznokci na jesień.
Czytaj dalej...

54 komentarze:

  1. Starsze panie? No to źle ze mną w takim razie... ;)
    Wiem, że Delia chyba pojawiła się też kiedyś w Piotrze i Pawle na stoisku z kosmetykami. A ten bardzo mi się spodobał. Ma jakiś numerek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alma bardzo czesto spotykalam sie z takimi opiniami, Ty nigdy?:) sprawdze numerek i dam znaka!

      Usuń
    2. Ano, ale nie brałam tego za bardzo do siebie. ;)
      Z góry dziękuję! Kolor mi się podoba, choćby miał dodać mi 40 lat! ;)

      Usuń
  2. Ładny kolor ;) Bez przesady, że starsze panie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. malenka nawet na fb jedna z dziewczyn napisała, że to kolor dla starej baby:)

      Usuń
    2. Aż musiałam zajrzeć na fb:)
      Ja nie lubię jak jedna kobieta mówi o drugiej,choćby abstrakcyjnej, "stara baba":(
      Poza tym gdzie tu wiekowa i mało zadbana ręka? Jest w normie dla trzydziestki:)

      Usuń
    3. a to o moją rękę chodziło ?:))))))

      Usuń
  3. Kolor piękny i mam podobny z ANNY:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak ja lubię takie kolory i rozbielone fiolety tez!

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor, aż mam ochotę go poszukać i mieć :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Brudne róże to moje ulubione odcienie lakierów na jesień. No, może zaraz po zgniłych zieleniach i przybrudzonych, ciemnych fioletach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fiolety tak, zgniłe zielenie - nie nie nie:)

      Usuń
  6. Piękny kolor :-) Być może już się zaliczam do starszych pań ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie brudny roz ale na jesień wole czerwień, brąz lub sliwke. brudny roz zwykle uzywam na wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, sliwka! tak tak i jeszcze szaraki i szarość z fioletem!

      Usuń
  8. Mam bardzo podobny odcień z Kiko - bardzo go lubię, a do starszej pani jeszcze mi daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem tak sie utarlo, ze kiedys starsze panie nosily takie odcienie oraz perłę - na szczescie terazlakiery do paznokci sa jak torebka czy buty i juz nie ma podzialow!

      Usuń
  9. Zdecydowanie idealny na jesień :) i trwałość nie najgorsza, to plus :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Delii lakiery są też w Super-Pharmach, przynajmniej niektórych ;) I mam baaaardzo podobny do tego kolor, a także śliczny niebieski z nutami szarości, także idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest piękny! :) Starsze panie to perłowa fuksja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha moze i tak, moja starsza ciocia w sumie tak malowala paznokcie:)

      Usuń
  12. Fajna trwałość, fajna cena, że o kolorku nie wspomnę... To lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest, jest. Jak mają takie perełki, to aż mam ochotę poznać całą gamę :)

      Usuń
  13. swietny odcien , ja powoli musze się zaopatrzyc w jakies kolorki na jesien ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest taki podobny essiak, tylko zapomnialam nazwe :/
    Ładniusi.U ciebie to wszystkie ładniutko wygladaja!

    OdpowiedzUsuń
  15. taki trochę mauve, fajny! i wcale nie dla starszej pani :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj tam oj tam jakie starsze panie, mnie się bardzo podoba i choć mam swoje lata to nadal czuje się młodo;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jako przedstawicielka starszych pań stwierdzam, że kolor jest dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia! Nie spotkałaś się nigdy z takim podziałem?:) Naprawdę nie nie nie?:)

      Usuń
  18. Lubię takie odcienie lakierów. Są takie...biurowe :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie ze starszymi paniami raczej kojarzy się taka biała perła. ;) Ten jest piękny, faktycznie iście jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Starsze panie!? To ciekawe, może dlatego, że ten kolor jest stonowany, raczej dyskretny. Fakt faktem , że nie widziałam tego koloru u nastolatek. Tam rządzą neony.
    Mnie się ta barwa baaardzo podoba i już ją widzę u siebie w towarzystwie szarego moherowego swetra.

    OdpowiedzUsuń
  21. Starsze panie mówisz? No, fakt w teście na wiek umysłowy wyszło mi, że jestem 40stką, ale to chyba nie jest jeszcze wiek podeszły, a takie odcienie wielbię całą sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba jestem starą babą ;) i dobrze mi z tym! :)
    Kolor przegenialny!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio w pracy muszę miec neutralne koloru na paznokciach i obecnie taki kolor za mocny, a jak wolne mam tk daje im odpoczać od emali.Chyba dopiero zaszaleje jak będę miała urlop :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, bardzo mi sie podoba. Widać jestem starszą panią :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Must have jesieni :)
    Obserwuje od dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie się czuję w takiej kolorystyce :) I starsza pani mi nie straszna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie czuję się jeszcze starszą panią, ale kolor jak najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki numer tego lakieru ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...