4 sierpnia 2014

White Is The New Black? Chanel Le Vernis, Eastern Light.

Minimalistycznie. Jednokolorowo. Biało!

Biały kolor na paznokciach już od jakiegoś czasu rozgościł się na dobre na naszych paznokciach, początki bywały trudne - jeszcze kilka lat temu większość białych lakierów proponowała nam efekt korektora na płytce, a w salonach był używany właściwie tylko jako element francuskiego manicure. Czasy się zmieniły, biel stała się modna i pożądana - płytka w tym kolorze wygląda przepięknie! Przedstawiam Wam propozycję marki Chanel na lato 2014 - Eastern Light 613, który niezliczony raz gości na moich paznokciach.



Idealnie biały, świeży, z efektem końcowym w postaci tafli. Do pełnego krycia potrzebować będziemy dwóch warstw, szybko schnie, nie pozostawia smug (co w przypadku białego lakieru do paznokci jest bardzo ważne), nie tworzy prześwitów. Doskonale kryjący, trwały (pięć dni na płytce bez topcoatu to standard).



Niestety podobnie jak w przypadku kremowych pasteli tak i przy białej emalii - najlepiej wygląda na zadbanych dłoniach, nie napiszę - na super zadbanych - ponieważ na przykład w moim przypadku taki stan nie jest możliwy do osiągnięcia z czysto przyziemnych powodów - do pracy używam rąk, ale decydując się na biały manicure wystarczy odżywić i odsunąć skórki, a całość będzie wygląda naprawdę elegancko.


Podzielacie mój zachwyt białymi lakierami do paznokci? Jeśli podobnie jak ja lubicie ten kolor koniecznie zajrzyjcie po więcej białych inspiracji na pinteresta!
White Is The New Black? Chanel Le Vernis, Eastern Light.
Czytaj dalej...

33 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza na tak idealnych paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnych? o nie, az tak dobrze nie jest:)

      Usuń
  2. Uwielbiam biel na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takze, ale dzisiaj zdradzilam go z ciemniejszym:)

      Usuń
  3. Wygląda niezwykle elegancko u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, podoba mi się :) niby jest lato, ale ja często zamiast po róż sięgam po coś prawie białego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja pamietam czasy, gdy nikt nie uzywal bialych lakierow do paznokci bo wygladaly jak kreda:)

      Usuń
  5. Piękne, zadbane dłonie i paznokcie... Lakier dodaje takiej świeżości i elegancji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej podzielam ! Najlepsza biel jakiej do tej pory używałam to vinylux cream puff ! Jakiś czas temu pokazywałam ją na instagramie, a za jakiś czas pojawi się na blogu ! Piękny, kremowy idealnie kryjący lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, bede wiec sledzila i sparwdze na blogu!

      Usuń
  7. Piękna biel, bezapelacyjnie latem króluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się ostatnio w bieli wszędzie, a na paznokciach tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biel :) Fajnie, że istnieje biały lakier, który nie sprawia problemów przy aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, jest kilka bialych lakierow, ktore moglabym polecic, ale ten jest wyjatkowy.

      Usuń
  10. Witam chciałabym dodać (bezpłatnie) tego bloga do blogosfery kosmetycznej- www.kosmetoblogi.blogspot.com jeśli wyrazi Pani zgodę proszę o wiadomość z linkiem do bloga. Zapraszam na stronę i na fb Kosmetoblogi. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne na pewno to wypróbuje w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aria, jest sliczny i ... nie wiem czy jest jeszcze do dostania:)

      Usuń
  12. Lakier jest cudowny, z chęcią bym go przygarnęła! Na lato jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, a ja mysle, ze nie tylko na lato - biel fajnie bedzie wygladala o kazdej porze roku.

      Usuń
  13. Przepięknie wygląda u ciebie :-)
    Mam ten lakier, u mnie jednak nie wytrzymuje 5 dni bez topu. O dziwo niektóre odcienie lakierów Chanela trzymają się u mnie lepiej, niektóre gorzej... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie raczej podobnie z wytrzymaloscia - jedno jest pewne: sa trwale.

      Usuń
  14. Uwielbiam go <3 najpiekniejsza biel jaka posiadam i do tego naklada sie go idealnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie bialaski - przy opalonych dloniach szczegolnie. Bardzo podoba mi sie sama nazwa:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Białe lakiery wyglądają pięknie, ale tak trudno nimi ładnie pomalować paznokcie:(

    OdpowiedzUsuń
  17. WSPANIALE TO WYGLĄDA! Krótkie, proste, pomalowane na biało paznokcie - naprawdę mega efekt. Nazwa idealnie pasuje do koloru. Mówisz, że Twoje nie są idealne ale na pewno na takie wyglądają :)
    Chyba skoczę na jakieś lakierowe zakupy..

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...