19 sierpnia 2014

My week in photos - 107.

Jesteśmy we czwórkę, uczymy się siebie i przyzwyczajamy. Mała numer jeden uskutecznia olbrzymie budowle lego, które zadziwiają mnie tak bardzo, że czasami nie mogę uwierzyć w to, ile różnych pomysłów mieści głowa kilkulatka. Moja tylu niestety nie ma! Jak minął Wasz tydzień?! U mnie zadziwiająco szybko - tak już będzie?!





1. Czas wolny. Miałam!
2. x 3.
3. Piękny był!
4. Czasami uda mi się nawet pomalować usta. W biegu. Rozmazana.
5. Minimal.
6. Na różowo, wciąż!
7. Lubicie baklawę?
8. Jesień idzie, idzie jesień!
My week in photos - 107.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. świetny mix ale cóz to jest baklawa?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ta Wasza codzienność w zdjęciach. Ostatnio sama zachwycałam się księżycem, piękny, okrągły, cieszył mnie tak po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękny ten naszyjnik. Niby taki delikatny, a ile w nim znaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też tydzień szybko minął. Co tam tydzień. Dopiero lato się zaczęło, a już się jesień wpycha...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam baklawe.
    Bardzo podoba mi sie naszyjnik.
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zrobiłaś mi smaka na baklawę! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...