14 sierpnia 2014

My week in photos - 106.

Przede wszystkim: dziękuję Wam za życzenia, e - maile, wiadomości, smsy z gratulacjami, prezenty i piękne kwiaty - tydzień sto szósty był jednym z najmilszych i najbardziej różowych tygodni w moim życiu! Jest idealnie i nie śmiałabym narzekać nawet na nieprzespane noce bo przy tym co się dzieje w moim życiu to jakiś margines, który nie ma żadnego znaczenia <3.




1. Soczyście! Najpiękniej!
2. Ciocia M i wujek B i ich haft :)
3. Jeszcze tego mi brakuje!
4. Początek dnia - faza: marchewka.
5. Wiecie jak fajnie jest mieć stopy mieszczące się w obuwiu?
6. Jelly Beans - kocham i kocham i kocham! (szczególnie te z Biedronki na wagę, a że koło nas nigdzie nie ma - przywozi je mama Grazia lub mama Kasia - znikają w sekundę!).
My week in photos - 106.
Czytaj dalej...

47 komentarzy:

  1. Zoja? Twoja córeczka ma na imię tak jak będzie miała moja ;) Pięknie! Jeszcze raz serdeczności i gratulacje nowego cudu w rodzinie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ela, tak zgadza się!
      Ale czy to oznacza, że zaraz pojawi się córeczka czy w planach jest?:)

      Usuń
    2. Póki co, to drugie, ale coraz intensywniej ;)

      Usuń
  2. Ale piękne imie Aga <3
    I stopy hyhyhhy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mami dziękuję :***


      stopy sa male juz i moge chodzic we wszystkich butach, wszystkich!:)

      Usuń
  3. Zoja...ach...no podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrawiam!!!
    Sama wiesz,że nieprzespane noce kiedyś się kończą:)

    Imię Twojej drugiej córeczki już zawsze będzie mi się kojarzyło z Tobą,również ze względów kosmetycznych;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana:*****

      biorąc pod uwagę maluszkę to i nieprzespane noce nie są mi straszne!

      Usuń
  5. to skittles a nie jelly beans! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydało się - wcinam i to i to w ilościach okrutnych:)

      Usuń
  6. Fajny kolorowy miks, a jelly też mi się zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjecia :) Też bym chciala takie robic ale musze zainwestowac w koncu w jakis dobry aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, wcale nie musisz - fajne zdjęcia można zrobić każdym aparatem - takie jest moje zdanie:)

      Usuń
  8. Ślicznie, kolorowo, apetycznie!
    zapraszam: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tu czekam i czekam na jakąś fotkę Zojki :). Ja jeszcze będę się do listopada męczyć z za wielkimi stopami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, może nie będą po wakacjach już duże? Będzie chłodniej - mam nadzieję, że to minie :*

      Usuń
  10. Fajnie, że jesteś szczęśliwa. I że to doceniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne imię, gdybym miała 3 córkę, możliwe, że to imię byłoby brane pod uwagę ;) Lubię proste ale rzadko spotykane imiona :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ale może jeszcze wszystko się zdarzyć więc kto wie kto wie ?:)

      Usuń
  12. Ileż optymizmu jest w tych przeglądach. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej jak kolorowo! Baardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. hahaha, czuję się wyśmienicie z malymi stopami:)

      Usuń
    2. 12 lat temu, w styczniu chodziłam w męskich klapkach, do kiosku, no niestety.. :/ W drugiej ciąży miałam takie obrzęki, że mąż codziennie musiał robić drenaż. Dla mnie, ten bLogosławiony stan to koszmar :P Wiem jaka to ulga i cieszę się razem z Tobą :D

      Usuń
  15. Szczęście aż odczuwalne, najlepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dałaś dziecku na imię Zoja???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ja uwielbiam nietypowe imiona, może dlatego, że jestem Noemi ;)

      Usuń
    2. To faktycznie niespotykane imię:) kolega dał synowi imię Nathaniel i były jaja w USC, bo nie wiedzieli jak podejśc do takiego imienia,ale wybrnęli i jest Nathaniel:)

      Usuń
    3. Nathaniel? o matko. biedne dziecko.

      Usuń
  17. nieprzespane noce, skąd ja to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A propos butów - jak dobrze w ogóle widzieć swoje stopy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Zojka- piękne imię, takie młodzieńcze, a nawet lekko zawadiackie ;-)
    Gratuluję przeserdecznie i życzę wiele sił.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zoja - oryginalnie :-)
    kocham tydzień w zdjęciach !

    OdpowiedzUsuń
  21. mogłabym oglądać Twoje zdjęcia godzinami...

    OdpowiedzUsuń
  22. Agata, może to zabrzmi głupio ale jesteś jedną z nielicznych kobiet, dzięki którym uwierzyłam w inne macierzyństwo niż to, które znam z opowieści koleżanek i które nie zachęcało mnie do podążenia tą drogą... Dużo radości, piękna i miłości jest w Twoich zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I normalności, dodam od siebie :)

      Usuń
  23. dawno nie przeglądałam blogów i zdziwiłam się, że już urodziłaś. Strasznie byłam ciekawa jak dałaś na imię i klikałam kolejne posty. Jak zobaczyłam Zoja, to pomyślałam sobie: oczywiście, że Zoja. Jakoś strasznie mi pasowało do Ciebie i Twojej rodziny. Piękne imię.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...