8 sierpnia 2014

My week in photos - 105.

Praktycznie cały tydzień spędzaliśmy w domu - dla mnie i dla Jagi było za gorąco żeby wychodzić na spacery, miałam coraz mniej sił. We czwartek nad ranem wszystko się zmieniło i moja energia podskoczyła o milion - parę godzin później na świecie pojawiła się Malutka. W końcu się doczekaliśmy. W końcu jesteśmy we czwórkę!






1. Niedziela i Jazdów.
2. Najciemniejsza, najbardziej jagodowa - idealna.
3. Prace techniczne.
4. Pierwsze rany.
5. Kulinarnie.
6. Nad Wisłą.
7. Żółte najlepsze.
8. Budzimy się w raju (dzięki Original Source!)
9. Jedno szczęście już mamy.
10. Od 31 licpa mamy dwa. <3
My week in photos - 105.
Czytaj dalej...

37 komentarzy:

  1. Agato kochana, ty mój mamowy wzorcu normalności ;)
    Tak Ci bardzo gratuluję!
    Badzo bardzo!
    Buziaki dla Was, Ilona

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) To musiałabyć piękna końcówka tygodnia :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agi, była bardzo piękna! Dziękuję!

      Usuń
  3. Agata, uwielbiam te przeglądy, tak pełne optymizmu. Raz jeszcze gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bardzo lubię zaglądać i oglądać Twoje zdjęcia, zresztą ostatnio to już pisalam:)

      Usuń
  4. gratulacje kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego dobrego , gratulacje !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, gratulacje!!!:) a zdjecia cudne, te slodkie nozki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, nóżki są przesłodkie u takich maluszkow:)

      Usuń
  7. Gratuluję kolejnego szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka łapka! I stópki! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze bije od Ciebie rodzinnym ciepłem i szczęściem <3 gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka bardzo mi miło, że tak piszesz! Dziękuję <3

      Usuń
  10. my we czwórkę będziemy w listopadzie:) Gratulacje i wszystkiego dobrego dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wow, super! Gratuluje! Czas bardzo szybko zleci i zaraz będzie listopad:)

      Usuń
  11. Gratulacje,zazdroszczę Ci kolejnej pociechy.Życzę szczęścia i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadki jagodowej jeszcze nie posiadam, ale mieć chcę...chanelowa Twoja? I lubię club mate :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noemiss tak tak chanelowa, ale na moich ustach wyglada calkiem inaczej niz w opakowaniu - tutaj widac odrobine brazu, u mnie jest czysta jagoda <3

      ja tez lubie mate!

      Usuń
    2. Muszę ją zobaczyć z bliska...a w kwestii kulinarnej ja bardzo lubię magazyn Usta. :)

      Usuń
  13. Wszystkiego dobrego! :) Życzę dużo siły i radości :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Agata,gratulacje:) to teraz znowu zacznie się mlynek;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdeczne gratulacje i duuuuuzo zdrowka dla calej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniale ;) ogromne gratulacje! Dużo zdrówka :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...