22 lipca 2014

Różowy tonik: Chanel Le Vernis, 619.


Pink Tonic czyli skandalicznie żywy róż/fuksja pochodzi z letniej kolekcji marki Chanel - Reflets d'ete de Chanel, którą pokazywałam Wam całkiem niedawno (zajrzyjcie tutaj!). W kolekcji znajdziemy między innymi biel (Eastern Light), świeżą pomarańczę (Mirabella - tutaj ją pokazywałam) oraz właśnie Pink Tonic - piękny, soczysty, wibrujący. Wspominałam Wam także o odcieniu Sweet Lilac, niestety bardzo ciężko jest go gdziekolwiek upolować.


Pełne krycie możemy uzyskać już przy jednej (!) warstwie (właściwie Chanel nas do tego przyzwyczaił, ale za każdym razem, gdy maluję paznokcie - jestem tym faktem zdumiona:)) - widzicie ją na zdjęciach - nie ma żadnych prześwitów, nie użyłam żadnego utwardzacza więc błysk jest w pełni zasługą lakieru. Na paznokciach trwa kilka dni bez żadnych uszczerbków, nie odpryskuje, po tym czasie delikatnie ścierają się końcówki.



Pink Tonic jest wyjątkowy! Bardzo polubiłam się z tym kolorem - generalnie lubię wszystkie krzykliwe róże więc byłam niemalże pewna iż letnia propozycja Chanel będzie dla mnie idealna!
Różowy tonik: Chanel Le Vernis, 619.
Czytaj dalej...

18 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o lakiery Chanel, to ja jeszcze nie miałam z nimi swojego pierwszego razu. Podoba mi się ten błysk, szczególnie, że to zasługa samego lakieru! Bardzo wesoły kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no co Ty! jednowarstwowiec? nie uwierzę jak się nie przekonam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już Ci pisałam,że to mój ulubieniec z tej edycji:)
    Ja mam na paznokciach Hey,baby: uwielbiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tu nie kochać Twoich zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest cudowny, ale niestety nie jedyny taki na rynku.. swego czasu Essie mialo Secret Story, ktory jest dokladnie identyczny (mam oba) sliczne zdjecia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio coraz czesciej kusicie tymi chanelami ! ohhh, jest cudowny, chociaz mam jakis podobny, zreszta moze i pare podobnych, wszak roz jest to kolor, ktory najczesciej wpada do mojego koszyka

    OdpowiedzUsuń
  7. Absolutnie nie mój kolor, ale wiele innych lakierów Chanel mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo! Uwielbiam takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kolor :) Na pewno zwraca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kocham róże na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kolor zakochałam się w nim :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie : http://uaady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...