29 lipca 2014

My week in photos - 104.

Nadal upalnie, nadal czekamy, nadal przesiadujemy nad pseudo plażą nad Wisłą. Codziennie mam wrażenie, że to już i okazuje się, że lada moment przekroczę stan krytyczny i przestanę się ruszać:) Całą trójką jesteśmy wciąż razem, poznajemy nowe smaki i zaliczamy nowe przygody - jak np. pierwsza większa rana J. na kolanie!
Jak Wam mijają wakacje?





1. Wieczory.
2. Ostatnio ulubiona.
3. Kupiliśmy, czytamy, oglądamy i będziemy gotować!
4. Papierówki!
5. Olbrzymi plus dla Clochee i peelingów! Znacie?
6. Psychicznie się przygotowuję.
7. Niedziela.
8. <3.
My week in photos - 104.
Czytaj dalej...

13 komentarzy:

  1. Dzisiejszym numerem 1 zostaje dla mnie niebo na pierwszym zdjęciu. Miły to dla mnie widok w tak parny dzień jaki dziś mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana nic mi nie mów, ja zaraz zwrariuję!

      Usuń
  2. Pippi jest super! Pamiętam, jak kilka (kilkanaście...?) lat temu w moim małym mieście w księgarni była wypożyczalnia kaset VHS i namiętnie ją oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my wypozyczylysmy calą 7 z biblioteki - to ta wlasnie super stara wersja jest:)

      Usuń
    2. Najlepsza! Miłego oglądania :) Aż jak wrócę do domu rodzinnego to zajrzę do tej księgarni. Działające wideo się jeszcze znajdzie :)

      Usuń
  3. No weź no Matka urodź w końcu no. Będę pod koniec sierpnia w PL, to chcę Was zobaczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ciągle jej to powtarzam, mogłaby w końcu się ogarnąć :D

      Usuń
    2. cisza, ja myslalam , ze to dzisiaj i czekam czekam czekammmmm!

      Usuń
  4. Uuuu koniczynka :-) ostatnio szukałam czterolistnej, ale niestety nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę , że to już Aga ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki widok z okna... skąd ja to znam :D ... Clochee... na oko przyjemna zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...