15 lipca 2014

My week in photos - 102.

Lato w mieście, wakacje w mieście - musimy sobie radzić - mimo, że mój brzuch spowalnia wszystko możliwe. Czasami mam wrażenie, że prędkość z jaką się poruszam jest tak bardzo ślimacza, a rejon moich spacerów z dnia na dzień się coraz bardziej zawęża. Jeszcze chwila, jeszcze moment i powróci energia i siła, która chwilowo się ulotniła więc nie narzekam. Jak mijają Wam wakacje/urlopy? Poznałyście jakieś nowe miejsca?





1. Piękne.
2. Sobota rano. Mikroczytelniczka.
3. Moje złoto;)
4. I zawartość kobiecej torebuni.
5. Kolory!
6. Lato w mieście.
7. Wiąże się z tym, co najlepsze!
8. BioBazar na Żelaznej - piękne, piękne miejsce!
My week in photos - 102.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. U mnie urlop od dzisiaj! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyneczka zaczytana, że ho, ho :) U mnie jeszcze przed urlopem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się Agata!
    A również wcinam namiętnie agrest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym mieć takie lato w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lato w mieście też może być piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziary *.* hyhy
    Bym miała agrest w ogródku, to już bym Ci słała! Ale ni mam :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...