10 lipca 2014

My week in photos - 101.

Sto i jeden i jeszcze jestem podwójna. Po jubileuszowy tydzień spędziłam niemal tylko i wyłącznie w bliskiej odległości od domu albo w domu - moja wielkość stanowi już spory problem podczas poruszania się więc czekam, czekam i czekam! Razem z J i razem z T. Całą drużyną! Będzie super! Jak Wam minął tydzień? Jak urlopy/wakacje/wyjazdy?





1. Znaczkowa Liga.
2. Pełno ich.
3. Najlepsza pora roku, przysięgam!
4. I najładniejsze spotkanie jakie widziałam.
5. A to już kolejne naj czyli najbrzydsza książka kucharska dla dzieci na świecie.
6. Okrąglinka.
7. Chcę, koniecznie! Określę to mianem ciążowej zachcianki.
8. Żegnajcie.
My week in photos - 101.
Czytaj dalej...

22 komentarze:

  1. Zakochałam się w tym łańcuszku, ideał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne , słodkie zdjęcia. U mnie wieje tygodniową nudą - pora się ruszyć bo pogoda się poprawiła. Szcześliwego rozwiązania, zdrówka szczęścia :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A co ta dziewczynka z książki ma w garnuszku?
    Fuj!

    OdpowiedzUsuń
  4. rodzisz w końcuuuuuuuuuuuu?:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny łańcuszek! Bardzo urokliwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łańcuszek jest cudny, uwielbiam taką subtelną biżuterię.
    A truskawkom nie mówimy żegnaj, ale do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba Twój klimacik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny łańcuszek. Skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadzia, nie mam pojęcia niestety :( znalazłam zdjęcie w sieci

      Usuń
    2. Znalazłam wisiorek :) Kosztuje około 60 dolarów i można go znaleźć na ebay pod nazwą: Dogeared Whispers Sideways Heart Gold Dipped 18" Necklace albo na stronie producenta: http://www.dogeared.com/whispers-sideways-heart-necklace%2C-gold-dipped/E1GG200503599.html#start=10
      :)

      Usuń
    3. o wow, jestes wielka!!!! :)))
      juz ide ogladac!

      Usuń
  9. jaka śliczna mama! aż żal rozpakowywać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O kutwa, straszna i przerażająca ta książka kucharska o.O

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest ten naszyjnik. A Ty promieniejesz w ciąży, ale po niej niech też tak będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...