30 lipca 2014

Dior Addict Fluid Stick, 551 Aventure.


Prawdziwa rewolucja w dziedzinie makijażu - Dior przedstawia Dior Addict Fluid Stick, swój pierwszy wielofunkcyjny produkt do ust, który potrafi zdziałać cuda zaledwie jednym pociągnięciem. Nie jest błyszczykiem, ani lakierem, nawet nie szminką - Addict Fluid Stick to zupełnie nowy rodzaj produktu do ust. Spektakularny fluid, ledwo wyczuwalny na ustach, jego zadaniem jest połączenie maksymalnego koloru, połysku oraz wrażenia „no makeup” w jednym produkcie, który jest trwały i zapewnia uczucie komfortu.


Ma być zatem lekko, widocznie, połyskliwie - oczywiście aplikacja nie może sprawiać nam problemu, a fluid wypływać poza kontur ust. Kwestia trwałości jest tak indywidualna, że nie powinnam jej chyba nawet poruszać - zatem krótko: w zależności od tego czy jesz, pijesz, palisz papierosy czy nie robisz niczego z wyżej wymienionych i jesteś ascetką - tyle fluid wytrzyma na Twoich ustach.


Ciekawe opakowanie - widoczne połączenie koloru pomadki z przezroczystością i srebrem - lekko i elegancko. Fluid posiada piankowy aplikator, ułatwiający perfekcyjne rozprowadzenie koloru. Formuła bez dodatku olejów i wosków ma gwarantować ekstremalną pigmentację z jedwabistym i błyszczącym wykończeniem, sprawiając, że usta stają się kusząco miękkie oraz idealnie nawilżone. Jak jest w rzeczywistości? Zobaczcie na zdjęciach poniżej - według mnie kolor jest piękny, soczysty, widoczny - na ustach mam tylko jedną, cienką warstwę Addict Fluid Stick.


Faktycznie wystarczy jedno pociągnięcie aplikatora po wargach, aby ujrzeć piękny, wyrazisty kolor z lustrzanym efektem - połączenie oranżu i czerwieni (551 Aventure), chyba najbardziej odpowiednim określeniem tego koloru będzie właśnie czerwona, słodka pomarańcza. Fluid jest dość trwały, w moim przypadku nawet po zjedzeniu miliona przekąsek jest widoczny (traci odrobinę w kwestii połysku, ale kolor pozostaje). Przyznam szczerze, że jestem pod wrażeniem tego produktu i efekt jaki mogę uzyskać dzięki niemu w pełni mnie satysfakcjonuje. Brawo Dior!



Podoba się Wam efekt jaki można uzyskać dzięki Fluid Stickowi? Może miałyście okazję już go testować?

Dostępna w 16 odcieniach w cenie 145zł / 5,5ml
Dior Addict Fluid Stick, 551 Aventure.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. wygląda pięknie, jednakże za "błyszczykowy" produkt nie zapłaciłabym 140zł. zdecydowanie wolę pomadki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super .......... soczyste piekne usta..

    OdpowiedzUsuń
  3. Agato psujesz mi plany ;) Zamówiłam dwa odcienie na stronie Sephory, po czym poczytałam recenzje na wizażu oraz makeupalley - produkt ma naprawdę słabe noty. Noszę się z zamiarem zwrotu, ale sama już nie wiem, bo kolory są piękne..

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie to cudo, dla samego opakowania mam ochotę go kupić...A kolor piękny, ale mam już bardzo podobny kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne sa i przyciagaja oko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega kolor! Ja mam Wonderland i uwielbiam ten odcień. W ogóle, skradły moje serce te Fluid Sticki. Mam ochotę na jeszcze jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ soczyście wygląda na ustach. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowanie bardzo mi się podoba :) Zwariowałam na punkcie koloru Wonderland 575.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie widziałam Go! Już mnie podkusiło! :D Zerknę na niego na bank!

    OdpowiedzUsuń
  10. Napalałam się na nie strasznie, choć nie ten akurat kolor, ale jakoś po testach nie miałam już takiej ochoty i ostatecznie nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy to Ciebie widziałam wczoraj w przychodni na Żelaznej? ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo soczyście wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  13. I TO jest pierwszy od dawna produkt Diora jaki mnie zachwycił :))) bardzo go polubiłam i jestem zachwycona efektem i dlugotrwałością :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam 575 i jestem nom zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...