1 lipca 2014


Lato, najbardziej przyjemna pora roku zaraz po wiośnie. Uwielbiam i nie mogę uwierzyć, że trwa tak krótko - dla mnie idealne proporcje to osiem miesięcy słońca, trzy wiosny i trzydzieści dni zimy. To lato jest dla nas wyczekiwaniem, wielką zmianą, czymś nowym. Lada dzień będę mogła mówić o sobie, że jestem Mamą razy dwa (o tym co się będzie działo zanim do tego dojdzie nie chcę myśleć:)).
   Czerwiec był dla mnie dość ciężki z racji ograniczeń fizycznych, nie mniej jednak zdarzyło się mnóstwo pozytywnych momentów - miałam okazję poznać świetnych ludzi, zrobić fajną sesję (jej efekty możecie zobaczyć właśnie dzisiaj - czerwcowa okładka to przepiękna Manuela w obiektywie Artura), na nowo odkryć smak zielonego agrestu i czerwonej, kwaśnej porzeczki. Pod koniec miesiąca zakończył się mój projekt 100 Happy Days, który codziennie uskuteczniałam na swoim instagramowym profilu - dał mi mnóstwo radości i przyjemności! Nie przedłużając - zobaczcie, co zdarzyło się w czerwcu, trzymajcie za nas kciuki i cieszcie się latem!

- Agata Herbut



AMNMAG 06/14.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. Powodzenia w "tym co będzie się działo" zanim będziesz Mamą razy dwa :D Trzymam kciuki kochana :)
    http://fringiela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aga, bardzo bardzo mocno!

      Usuń
  2. Podpisuję się pod Twoimi proporcjami pór roku :) I trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anita, bardzo dziękuę za kciuki :***

      Usuń
  3. Ja też życzę powodzenia! Bycie podwójną mamą jest fajne (powiedziała po nieprzespanej nocy ;-)), ich uśmiechy wynagradzają wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha Magda, wiem, ze mnie tez to czeka, ale damy rade - masz racje usmiechy wynagradzaja wszystko:)

      Usuń
    2. Wiesz, co do tych nocy, to wcale nie jest tak źle. zauważ, że nie napisałam "po kolejnej nieprzespanej nocy" ;) I te endorfiny na początku dają naprawdę niezłego kopa :)

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana baaaaaardzo dziękuję za kciuki!:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...