6 czerwca 2014

Światowy Dzień Pocałunku i krótki przegląd ulubionych pomadek.

Skoro to dzisiaj to nie można zwlekać i jak najszybciej należy zacząć świętować! Z tej okazji oczywiście dużo buziaków ode mnie i krótki przegląd moich ulubionych szminek o których Wam wspominałam. U mnie dużo czerwieni, różu i intensywnych kolorów, ale po kolei - pierwsze zdjęcie to 92 Emotion od Chanel i wyjątkowa Rouge Coco Shine. Numer dwa należy do MAC z kolekcji Proenza Schouler (Pinkfringe Satin Lipstick) czyli mój pierwszy raz z takim odcieniem różu (tak, tak zawsze się bałam efektu "plastiku" - jak widać zupełnie niepotrzebnie, nie każda pomadka taki zaserwuje!). Trójeczka jest super delikatna - to Lip Maximizer Dior, który miałam na ustach przy okazji pokazywania Wam różu w kremie Clarins. Zdjęcie numer cztery to ja w wersji subtelnej - przedstawiam Wam delikatną Potent marki Estee Lauder. Pod piątką ukryła się Rouge Dior Souveraine 757 z wiosennej kolekcji Dior. Ostatnie zdjęcie należy do Phyto - Lip Twist Sisley, Cherry 06 - super intensywna i napigmentowana kredka do ust w przepięknym, wiśniowym kolorze! Uwaga, nastąpi zatrzęsienie mnie!





Co macie dzisiaj na swoich ustach?!
Światowy Dzień Pocałunku i krótki przegląd ulubionych pomadek.
Czytaj dalej...

15 komentarzy:

  1. Po zdjęciach widać jak pomadka wpływa na wizerunek :) Najbardziej w moim guście diorowska trójeczka i czwórka Estee Lauder :) A ja mam dziś na ustach niudziakowy błyszczyk Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, trzeba będzie Starego pocałować;)

    Na ustach była dziś Coco Shine odcień Monte Carlo a moja ulubiona teraz to Shiseido Perfect Rouge kolor Ballet. Kredkę Sisley kupiłam w odcieniu Nude, który bardzo mi się podoba ale chyba na mnie wygląda trochę sinawo:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę tylko , że czy delikatny , czy mocny kolor , tak samo pięknie Cię dopełnia . Z resztą . Ładnemu we wszystkim ładnie i tu ta domena się pięknie potwierdza :)

    BTW
    U mnie dziś #avon #carnation zagościł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory ;) Bardzo podobasz mi się na ostatnim zdjęciu! Jak Śnieżka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pomadki:) ładne masz usta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. GR velvet matte lipstick 07

    OdpowiedzUsuń
  7. Wybrałaś wszystkie moje ulubione Twoje zdjęcia, ostatnie zwłaszcza ;) Piękne te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie (no, poza trójką) mi się bardzo podobają, najbardziej 1 i 4. Szkoda że to wszystko wyższa półka, ale chyba poszukam ich tańszych zamienników - zwłaszcza ta jedynka mnie zafascynowała, gapię się i gapię.

    Dzisiaj wyjątkowo jak na mnie mam na ustach tylko Carmex, wargi wzięły sobie dzień wolny od wszelkich kolorowych mazideł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy kolor mogłabym nosić sama i czułabym się świetnie :) U mnie dziś Maximizer :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja zawsze mam jakieś kombo haha

    OdpowiedzUsuń
  11. pasuje Ci czerwień na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie, wraz z kolorem pomadki bardzo zmienia się wizerunek. Ale bardzo dobrze Ci w czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na moich ustach dzisiaj soczysta śliwka :D ---> taki kolor http://ekonaturalnie.blogspot.com/2014/06/wczoraj-byo-o-truskawkowych-paznokciach.html

    W ostatnim czasie pokochałam ciemne kolory :) Bardzo podoba mi sie kolor z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...