27 czerwca 2014

Summer Nails!

Jest lato. Na paznokciach króluje kolor - są pastele, biele, mnóstwo wzorków, a wszędzie dookoła inspiracje. Największą ochotę mam na wzorki, które chciałabym utwardzić i cieszyć się nimi dłużej, ale z tym muszę jeszcze troszkę poczekać (w czasie porodu nie powinno się mieć pomalowanych paznokci, a tym bardziej hybrydy). Zdjęcia wyszukuję na Instagramie, pintereście, blogach ( kopalnią pomysłów jest strona Paulina's Passions na której znajdziecie mnóstwo, mnóstwo kolorowych manicure). Jakie kolory wybieracie latem? Robicie w ogóle takie rozróznienia kolorów jak na odcienie letnie i jesienne?






zdjęcia, źródła: 1, 2, 3.
Summer Nails!
Czytaj dalej...

26 komentarzy:

  1. Piękne kolory letnie ! :) super inspiracja, ja nie rozdzielam kolorów na letnie i zimowe, nigdy o tym nie myślałam gdyż mam swoje ulubione kolory niezależnie od pory roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm...jestem ciekawa co ma powód do ciąży! Tematy te są mi obce i z chęcią bym się dowiedziała.
    U mnie króluje beż, czerwień i róż na pazurkach:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana podczas porodu to dość ważne ponieważ na paznokciach, gdy coś się dzieje pojawiają się zasinienia itp - dlatego nie powinno się mieć pomalowanych ani u rąk ani u nóg - one jakby odzwierciedlają trochę stan naszego organizmu.

      Usuń
    2. Też mnie zainteresował ten fakt, dobrze wiedzieć i dzięki za uświadomienie, Agata! :)

      Usuń
    3. Na palcu czujnikiem do płytki umieszcza się w stanach nagłych pulsoksymetr, który ocenia wysycenie tlenem krwi tętniczej, czyli daje obraz wydolności oddechowej położnicy. Lakier zaburza pracę i dokładność czujnika😄 lepiej nie malować Pozdrawiam mayeah

      Usuń
    4. Manicure i pedicure bezlakierowy za to mile widziany :-) m.

      Usuń
    5. ooooo super dziękuję za wyjaśnienie !!! :***

      Usuń
  3. Latem kocham wszelkiej maści brokaty, shimmery - pięknie odbijają się w blasku słońca. Lubię pastele, neony. Lato to dla mnie czas inspiracji kiedy chce mi się więcej niż pomalować paznokcie ale też nadać im niepowtarzalny efekt robiąc wzorek czy nakładając brokat. Po prostu lubię mieć na paznokciach coś innego niż wszyscy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karcia ja też lubię, niestety sama nie umiem wyczarować zadnych wzorkow:((

      Usuń
  4. wszystkie są cudowne, gdybym tylko umiała sobie takie zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten gradient mnie oczarował. :) Jakoś chyba podświadomie rozgraniczam mani względem sezonu, co nie znaczy, że czasem się "zbuntuję". ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę nauczyć się nosić czarne lakiery - nie mam chyba ani jednego :/ a pieknie wygladaja ze srebrna/zlota bizuteria.

      Usuń
    2. Powiem Ci, że lubię czerń, ale strasznie mnie zniechęca do noszenia jej ten bałagan przy zmywaniu.. :(

      Usuń
  6. zdecydowanie wszystkie wpadły mi w oko i chętnie któreś sobie zgapię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery wyslalam kochana wiec czekam na efekty :*

      Usuń
  7. bardzo mi się to pastelowe ombre podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne. Ombre nosiłam całe wakacje w zeszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej rozgraniczam kolorystykę letnią i zimową. Teraz uwielbiam delikatne ombre, różnokolorowe pastele, chociaż od kiedy ścięłam paznokcie na krótko, to nie chce mi się ich malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i ładnie pomalowane paznokcie. Mnie lato kojarzy się z bardziej odważnymi kolorowymi paznokciami niż zima.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie pazurki absolutnie boskie! Ja gdzieś w głowie mam kolory "zimowe" i "letnie", ale w praktyce noszę to, co mi się akurat spodoba :) Latem jednak mam zdecydowanie większą ochotę na kolory, szczególnie miętę, błękit i wszelkie różowatości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się ombre turkusowo-łososiowe. Szkoda, że u mnie lakier utrzymuje się najdłużej dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy ombre jest absolutnie piękny. Subtelny, pastelowy, ale nie taki jak inne.

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsze są cudowne! uwielbiam takie połączenie kolorów ale taka ze mnie fajtłapa jeśli chodzi o manicure że raczej sama bym sobie takich nie zrobiła :( zostaje tylko wizyta u kosmetyczki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. pastelowe skittlesy <3
    ja latem często stawiam na neony, piaski w szalonych kolorach i mocne wyraziste kremy. Choć jakiś gradient za mną chodzi ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nr 2 i 6 wyglądają świetnie. Latem stawiam na neonowe kolory im bardziej szalony tym lepiej :) Chociaż często wracam do złota .

    Eksperymentuję :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...