24 czerwca 2014

My week in photos - 99.

Dziewięćdziesiąty dziewiąty odcinek mojego życia. W setnym urodzę? Co się stanie w setnym? To już zaraz, zaraz! Przyszedł mi do głowy pewien fajny pomysł, który uskutecznię właśnie za tydzień więc dziewczyny, musicie tutaj zajrzeć - nie ma innej możliwości!





1. Przedstawiam Wam moją suknię ślubną lub nieślubną. Ale moją (to znaczy ona będzie kiedyś moja przecież).
2. Kolory!
3. Spacery.
4. Kawałek przyjmnościopracy.
5. Nastepny kawałek.
6. Odkryta nowa miejscówka w Wawie, dla tych co mogą się bawić. Ja mogę popatrzeć.
7. Pan Bańkowy.
8. Razy Dwa!
My week in photos - 99.
Czytaj dalej...

9 komentarzy:

  1. Baaańki *-* taka prosta czynność i tyle radości <3

    OdpowiedzUsuń
  2. o mamo, bajeczna ta suknia :) bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bańki górą :)))
    Rozbawiłaś mnie tą zapowiedzią setnego odcinka :))) czekam więc z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej;) odwiedzilam Twojego bloga zupełnie przypadkiem, jednak widzę, ze będę odwiedzać go częściej. Kiedyś napisałaś posta o podróbkach sephorowego rozświetlacza high beam. Jego regularna cena to teraz 119zl, więc wolałabym najpierw wypróbowac miniaturkę, czytałam gdzieś, ze w UK są one często dodawane do czasopism. Myślisz, ze na allegro mogę znaleźć oryginalną miniaturkę ? tutaj podaje przykład aukcji: http://allegro.pl/benefit-high-beam-rozswietlacz-2-5g-i4336640915.html z góry dziękuje za odpowiedź:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej hej, przede wszystkim baaaaaardzo dziękuję!
      Nie masz nikogo kto ma kartę VIP w Sephorze i może kupić Ci HB z 20 procentową zniżką?
      co do oryginalności próbki - nie jestem w stanie Ci zagwarantować, że jest to prawda - wiem, że miniatury istnieją, ale czy ta faktycznie jest benefitowa - nie mam pojęcia :(

      Usuń
  5. Ślubna nieślubna - och i ach. Ach!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mogę odebrać poród haha

    OdpowiedzUsuń
  7. O. Dla tej sukienki to i ja nawet mogłabym wziąć ślub.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...