12 czerwca 2014

My week in photos - 97.

Uwielbiam weekendy. Wiem, wiem nic odkrywczego, ale uwierzcie mi, że nie ma nic fajniejszego niż spędzanie niemal całych weekendów we trójkę (jeszcze!). Ten był wyjątkowy ponieważ dzięki cioci Ani Jaga była pierwszy raz w życiu teatrze, a ja chyba pierwszy raz w życiu usłyszałam "mama idź stąd":) (przy okazji polecam bardzo, bardzo wszystkim rodzicom - Pinokio jest wystawiany w Teatrze Nowym w Warszawie, tutaj znajdziecie wszystkie info, w opisie widnieje, że spektakl jest przeznaczony dla dzieci od ósmego roku życia jednak te młodsze bawiły się naprawdę super!). Co u Was nowego?






1. Pure Love.
2. Moje nowe paznokietki (foto: R. Nowak).
3. I włosy także - styliści Milek Design rządzą! (foto: R. Nowak).
4. Nowa odsłona, z kwiatem żeby nie było!
5. Pinokio.
6. Plaża.
7. Tęsknie za wieczorami z kielichem wina (oj, napisałam to!?).
8. Ok, za leżeniem plackiem na brzuchu też! (foto nie jest moje).
9. U mnie nic nowego.
10. Piknik niedzielny. Do powtórki jak najczęściej!!!
My week in photos - 97.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Pięknie się włosy prezentują, oczywiście Ty też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć takie piekne i długie włosy:-)
    Ps zapraszam do mnie na fantastyczne rozdanie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, one długie są, ale czy piękne? Są zniszczone trochę rozjaśnianiem:(

      Usuń
  3. Jeju jakie Ty masz włosy długie już ! Wow! Pamietam jak miałaś takie ledwie do ramion ...dopiero !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znak, że cholera ten czas za szybko leci prawda? :(

      Usuń
  4. A ja właśnie teraz też jestem w temacie teatru, bo to jeszcze gorący wpis na moim blogu. Do teatru bym sie teraz chętnie wybrała ze swoim Gigi-Bubu. Tradycyjny spektakl dziecięcy mamy już za sobą, teraz mocno kusi teatrzyk kukielkowy. Jest takowy w Bielsku-Białej i kusi, oj kusi....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my nigdy nie byłyśmy w kukiełkowym, muszę to obadać w Warszawie - na pewno super sprawa.
      Idę zajrzeć do Ciebie!

      Usuń
  5. Widzę, że nie tylko mnie zaskoczyła długość włosów :)
    Jutro już piątek, piąteczek, piątunio - również uwielbiam weekendy :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę? myślałam, że widać, że są długie :) czasami jak patrzę na włosy innych dziewczyn myślę sobie '"wooowww, ale długie", a tu okazuje się, że moje też trochę są :)

      Usuń
  6. Nowe włosy są MEGA, wyglądasz przepięknie!
    A na zdjęciu z mani, myślałam, że to jakiś piercing albo tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze leżenie plackiem mam już za sobą, ale nie mogę się doczekać urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęcia ;) Też od dłuzszego czsu chce wybrać się do teattru lub Opery. Coś innego niż szara rzeczywistosc :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Truskawki<3 szczerzę i życzliwie zazdroszczę bycia mamą. Ja ciągle się waham i boję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja Ci zazdroszczę włosów! Rok temu obcięłam króciutko (za dużo cudowałam w tematach wygalanie i dready) i zaczęłam zapuszczać. Teraz taka beznadziejna długość do ramion... :(

    OdpowiedzUsuń
  11. chce na żywo zobaczyć nowe włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie wyglądają Twoje włosy. Mogłabyś napisać coś więcej o stylistach z Milek Design? Do kogo konkretnie chodzisz? Jak dużo poświęcają czasu swoim klientom i przede wszystkim czy słuchają.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...