20 czerwca 2014

Mirabella! Chanel Le Vernis, 623.


Soczysta, oranżowa Mirabella pochodzi z letniej kolekcji Chanel - musująca, buzująca energią i radością. Idealna w gorące, letnie dni. Świetnie wygląda w połączeniu z białym lakierem jako bazą, widziałam go również na opalonych dłoniach. Na zdjęciach możecie zobaczyć lakier przy różnych świetle - w słońcu jest niemalże neonowy, późnym popołudniem nieco przygaszony, ale nadal bardzo soczysty.


Największa zaleta? Pełne krycie możemy uzyskać już przy jednej (!) warstwie - widzicie ją na zdjęciach - nie ma żadnych prześwitów. Mirabella jest niesłychanie napigmentowana, podobnie jak reszta kolorów z tej kolekcji (jeśli chodzi o biały Eastern Light to w tym przypadku zapobiegawczo stosuję dwie cienkie warstwy).




Pięć dni na paznokciach (przy jednej warstwie!), bez żadnych nabłyszczaczy czy utwardzaczy - według mnie wynik bardzo dobry! Mam zamiar zapolować na odcień pochodzący również z letniej kolekcji, mianowicie Sweet Lilac 615 (widziałam go na paznokciach np. u Krzykli) i wydaje się być idealny!
Mirabella! Chanel Le Vernis, 623.
Czytaj dalej...

25 komentarzy:

  1. taki ognisty ten pomarańcz, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na lato idealny !
    Świetne zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubuję się w takich ujęciach na foto .... :) ..... co do lakieru - zawsze, ale to zawsze podoba mi się na innych - nie na sobie. Dlatego zostaję przy bezowym i róziiiowym nude :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej serii kolorek Pink Tonic i aktualnie noszę go 2 raz pod rząd na paznokciach, tak bardzo mi się podoba :) Mirabelką maznęłam sobie paznokcia w Sephorze i mimo, że początkowo go chciałam kupić to jakoś nie do końca ten pomarańcz mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny na lato, ale ja nie noszę pomarańczowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, ja do pomarańczy długo się przekonywałam - podobnie do zieleni i niebieskiego :)

      Usuń
  6. polecam Ci Sweet Lilac - jest cu-do-wny!
    Nie znalazłam nic podobnego w mej obszernej szafce lakierowej.
    Mirabella jest piękna, ale postawiłam tym razem na coś stonowanego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia ja się na niego czaję i po weekendzie zapoluję, widziałam swatche w sieci i mega mega mi się podoba <3

      Usuń
  7. Zdjęcia cudne ale wybieram różowy tonik:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. różowa landrynka też mi się podoba!

      Usuń
  8. Bardzo słoneczny kolor, trafia na moją zakupową listę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mania, jest piękny i optymistyczny!

      Usuń
  9. Słoneczny, radosny - na lato jak znalazł :) zdecydowanie widzę go przy opalonych dłoniach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham te lakiery z letniej kolekcji! Dokupiłam na lotnisku ostatnio Sweet Lilac i właśnie mam go na pazurach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałamm widziałam - mega mi się podoba - tak samo jak biały <3

      Usuń
    2. Co widziałaś co widziałaś? Toć go jeszcze nie pokazywałam :P

      Usuń
    3. ale widziałam tak ogólnie na instagramie - teraz Ty pokaż bo masz piękne paznokcie i na pewno wygląda super!

      Usuń
  11. No i bede musiala kupic, kocham pomarancz na paznokciach! Boski jest!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...