16 czerwca 2014

Geeks | Daria i Justyna.


DARIA


Jestem:
Kobietą ciekawą świata, kierującą się w życiu emocjami i intuicją. Jestem osobą która lubi wyzwania i nieszablonowe pomysły.
Robię:
Coś co jeszcze kilka lat temu nie przyszłoby mi do głowy. To co aktualnie robię sprawia że jestem szczęśliwa i z przyjemnością wstaję każdego dnia. Wierzę w to co robię i czuję że jestem w dobrym miejscu.
Inspiruję się:
Nie ma jednej rzeczy, osoby czy miejsca, które mnie inspiruje. Mam otwarty umysł i głowę, chłonę codzienność i z przyjemnością poznaję nowe rzeczy, osoby i nowe miejsca. Zainspirować do działania może wszystko: przeczytany artykuł, obejrzany film, rozmowa z przyjaciółką na kawie, czy spacer po plaży.
Co robić żeby Twoja pasja stała się Twoim życiem?
Jeśli umiesz sprawić aby to co kochasz stało się Twoim zawodem i możesz od rana do wieczora obcować z tym co cię pasjonuje - powinnaś czuć się najszczęśliwszą osobą. Jak to zrobić? Być cierpliwą, pracowitą, nie bać się zmian i wierzyć, że to się uda!

JUSTYNA


Jestem:
Zdecydowanie optymistką, na pewno estetką.
Robię:
To co chcę robić, naprawdę można :)
Inspiruję się:
Inspirują mnie ludzie, zmiany, kontakt z naturą...oj jest tego sporo..
Co robić aby twoja pasja stała się twoim życiem:
Najpierw marzyć potem działać.


Daria i Justyna są założycielkami polskiej marki Clochee, specjalizującej się w tworzeniu naturalnych, organicznych kosmetyków. "Z połączenia wspólnej pasji, wiedzy Justyny, która od lat produkuje kosmetyki na własny użytek oraz biznesowych umiejętności Darii, jesteśmy w stanie zaproponować wam skuteczne, zdrowe i w 100% ekologiczne produkty. Najlepszą rekomendacją niech będzie fakt, że produkujemy dla was kosmetyki, których same potrzebujemy. Dotychczasowa oferta na rynku nie odpowiadała naszym wygórowanym wymaganiom pod względem zawartości, ceny i jakości kosmetyków. Clochee jest naszym ideałem. Chciałyśmy pokazać, że zdrowe, naturalne kosmetyki mogą być przyjemne dla oka i ciała, a dbanie o ekologiczną naturę produktów nie wyklucza estetycznych doznań. Choć historia może brzmieć jak z bajki, zanim pomysł przerodził się w dojrzałą koncepcję minęło wiele miesięcy ciężkich przygotowań i skrupulatnych analiz."

Clochee możecie znaleźć:
strona internetowa Clochee
Facebook






Geeks | Daria i Justyna.
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Sporo czytałam o marce, trochę też testowałam, produkty wydają się być naprawdę udane :) Fajnie zobaczyć Clochee od takiej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o fajnie fajnie, ja mam zamiar kupić peeling malinowo mangowy :)

      Usuń
    2. ja też, ja też pragnę mango! :)

      Usuń
  2. A ja o produktach słyszałam, ale jeszcze nic w łapki mi nie wpadło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maria to przy okazji musisz sprawdzić:)

      Usuń
  3. bylam na ich stronce i kosmetyki wygladaja bardzo zachecajaca ..
    jestem fanka naturalnych kosmetykow tych tworzonych samemu w domu ale niestety nie mam do tego cierpliwosci , czasu a przede wszystkim "smykalki" i takie gotowe produkty to dla mnie wybawienie ...
    sklady sa rewelacyjne i z pewnoscia dziewczyny beda mialy spore grono klientow ...
    powodzenia ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ank cieszę się, że zainteresowało Cię to, co dziewczyny robią!:)

      Usuń
  4. dumna jestem że sa ze szczecina , panią justyne poznałam osobiście i to świetna bardzo pozytywna kobieta . uwielbiam serum silnie nawilżające i wszystkie osoby z okolic szczecina zapraszam do wizyty na bogusława

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, super!
      Bardzo się cieszę - szczecinianki górą?:)

      Usuń
  5. Brawo dziewczyny! Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój Szczecin!
    Mnie interesuje ten olejek do demakijażu bo czytałam dobre opinie o nim. Serum też by się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne dziewczyny ;) Brawo! Ja niestety jeszcze nie miałam do czynienia z ich marką

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam że serum nawilżające jest super. To dokłądnie byłoby to czego szukam. Ale wolę poczekać na trochę więcej opinii o produkcie, żałuję że nie mam możliwości wypróbowania wczesniej - mam bardzo wrażliwą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam kosmetyków CLOCHEE od 5 miesięcy i... POLECAM!!!!! Nachwalić się nie mogę. REWELACJA!!! Świetnie się sprawdzają, mega wydajne, warte swojej ceny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę, że wiele z Was już słyszało o marce i dziewczynach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam olejek do demakijażu tej marki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek do demakijażu był ze mną w górach!Świetnie zmywa grubą warstwę filtru przeciwsłonecznego,podkładu i całej reszty letniego makijażu.Serum rewelacyjne okazało się na noc,pod krem.Rano z przyjemnością spoglądam na swoje odbicie w lustrze.A to takie ważne dla kobiety...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...