5 czerwca 2014

Estee Lauder Pure Color. Tumultuous Pink, Insolent Plum.


Tak właśnie wygląda mój manicure, gdy nie potrafię zdecydować się na jeden odcień. Na paznokciach pojawiają się dwa - tym razem piękny róż ( N4 Tumultuous Pink) i równie piękny śliwkowy fiolet (N2 Insolent Plum) od Estee Lauder. Śliczne, szklane kostki zawierają w sobie naprawdę dobrze napigmentowany kolor, obydwa są elektryzujące, wibrujące i bardzo żywe. Kolekcja lakierów Pure Color została stworzona przez Toma Pecheux, top wizażystę i dyrektora artystycznego Estee Lauder. Lakiery do paznokci z technologią „True Vision“ szybko schną, długo utrzymują się na paznokciach, nie odpryskują i nie blakną nawet pod wpływem intensywnego słońca. Ponadto wyróżniają się znakomitym kryciem i świetnym efektem końcowym.



Ten efekt końcowy o którym wspomniałam wyżej to piękna tafla - lakiery nie potrzebują żadnego nabłyszczacza, lśnią idealnie i przez długi czas. Zarówno w przypadku fioletu jak i różu potrzebowałam dwóch warstw do pełnego krycia. Emalia schnie szybko, nie bąbelkuje, przez kilka dni nie zauważyłam odprysków jedynie delikatne ścieranie się końcówek. Wygodny pędzelek sprawia, że płytkę można pokryć kolorem przy jednym pociągnięciu - myślę, że jest to super opcja dla dziewczyn, które nastawione są na szybki i sprawny manicure. Kosteczki zawierają 9 ml produktu.



Fiolet czy róż? :)
Estee Lauder Pure Color. Tumultuous Pink, Insolent Plum.
Czytaj dalej...

28 komentarzy:

  1. Myslałam, że będzie o szminkach:)
    A jak by zostawić tak jak jest, z tym jednym palcem fioletowym?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory :) Takie bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tka ostatnio maluje paznokcie, dwa kolory, z tym, ze u mnie są to raczej mocno różniące się(np pomarańczowa żółć razem z buraczkowym różem :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba kolory są piękne, ale jednak fiolet bardziej podbił moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś tak nie mam ciągot do takich marek, ale kolory bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba bardziej róż. :) Uwielbiam te ich buteleczki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, intensywne kolorki :) to prawda pędzelek jest świetny i bardzo łatwo się nim maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem co ja mam ostatnio z tym różem, ale róż, zdecydowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oba piękne, ale stawiam na fiolet. Bardziej elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem wielką fanką tych lakierów, a właściwie ich opakowań - są cudne:)
    Kolorki idealnie ze sobą grają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię fiolet, ale chyba tutaj wygrywa róż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne opakowania. Kolory też ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny efekt końcowy, ładnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W zasadzie i fiolet i róż wygląda super. Jednak bardziej w moim typie jest ten fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciężkie pytanie bo oba prezentują się idealnie :) Tak wspaniale błyszczą, że aż nie chce mi się wierzyć, że nie są to lakiery hybrydowe :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...