5 maja 2014

OPI Sheer Tints. Color Tinted Top Coats.

Słyszałyście o Color Tinted Top Coats marki OPI? Tej wiosny OPI wchodzi na nowy poziom koloru na paznokciach z rewolucyjnymi Sheer Tints- pierwsze top coaty z kolorowym pigmentem w żywych odcieniach niebieskiego, magenty, bursztynu i ametystu. Ta kolorystyczna mieszanka może być noszona zarówno samodzielnie, jak i z kolorem bazowym, co daje wyjątkową alternatywę dla tradycyjnego manicure’u.


"Kolor paznokci jest sposobem na wyrażenie samej siebie: nałóż Sheer Tints na swój ulubiony lakier OPI, aby osiągnąć wymarzony odcień, zaakcentuj go brokatem - w ten sposób zmieniaj lakiery kremowe i shimmery” - wyjaśnia Suzi Weiss-Fischmann, założycielka OPI. "Stwórz na swoich dłoniach modne ombre, dodając kilka warstw, aby zaznaczyć przejście kolorów".


Kolekcja Sheer Tints OPI zawiera cztery odcienie: Be Magentale with Me to słodki transparentny odcień różu, Don’t Violet Me Down czyli krystaliczny ametyst, I’m Never Amberrassed - bursztyn w płynie oraz I Can Teal You Like Me - półprzezroczysty błękit.





Wyglądają jak galaretki, ich konsystencja jest również nieco inna niż w przypadku tradycyjnego lakieru. Dzięki tintom możemy stworzyć mnóstwo ciekawych efektów - od półprzezroczystego koloru na paznokciach po ombre, kolorową tęczę (tą pokażę Wam lada dzień!). Na błękitnym lakierze tinty wyglądają jak pastelowe lentilki, na niepomalowanym paznokciu tworzą piękny efekt transparentności - zdaję sobie sprawę, że wersja, którą możecie zobaczyć poniżej nie każdej z Was przypadnie do gustu, ale mi osobiście - bardzo, bardzo się podoba! Efekt jest niespotykany, lekki, można go określić jako krystaliczny.



Na moich paznokciach możecie zobaczyć kolejno od lewej: Be Magentale with Me (kciuk), I’m Never Amberrassed, I Can Teal You Like Me, Be Magentale with Me oraz Don’t Violet Me Down. Jedna warstwa, szybko wysychająca (jeśli macie ochotę położyć kolejną musicie poczekać aż pierwsza wyschnie w stu procentach) i bardzo trwała. Niesamowicie podoba mi się ta krystaliczność - jest wyjątkowa!

Podzielacie mój zachwyt? Podobają się Wam tinty od OPI?

Dziewczyny, ponieważ chciałyście zobaczyć jak wyglądają tinty na białej bazie - na szybko wrzucam dwa zdjęcia na których widać wszystkie kolory.

OPI Sheer Tints. Color Tinted Top Coats.
Czytaj dalej...

20 komentarzy:

  1. Fajny pomysł! Solo wyglądają całkiem ładnie, może poza tym żółtym, który od razu kojarzy mi się z użółconymi od papierochów paznokciami palacza...
    Bardzo jestem ciekawa jak wyglądają na innych lakierach, no i tego ombre przy ich użyciu (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt trochę kojarzy mi się z takim, kiedy byłam mała i malowałam paznokcie cienkopisami :) ale dobrze wiedzieć o takich nowościach !

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi się, nawet bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się podobają, takie landrynki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sobie pomyślałam jak je zobaczyałam. Ja tam lubię jak jest kolorowo ;-)

      Usuń
  5. Jestem na tak, nawet bardzo na tak ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pupa miala takie rok temu ;p oddawaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ten produkt, aż z chęcią sama bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. efekt jak po flamastrach - jak dla mnie szkoda kasy

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowy i niebieski są BOSKIE! Widzę je na stopach, do sandałów lub klapek, na plaży. Ale tylko i wyłącznie na wakacje;-) Albo dla nastolatki. jakbym miała córkę to bym jej kupiła;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ah! zajebiste! żelko-akwarelki! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako bazowego lakieru, nie użyłabym ich, ponieważ krycie jest bardzo słabe i efekt nie jest zadowalający. Jako top, który pogłębia kolor bazowy, jak najbardziej :) Ale podobne topy i pomysł ma od dłuższego czasu Silcare :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny efekt , podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie podobają mi się w żadnej wersji. A fe! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę już efekty jakie można wyczarować na białym lub jasno - szarym lakierze :D Agato do dzieła! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zdania nie zmieniam - bardzo, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolory są piękne, ale mamy je już w salonie miesiąc i widzę, że jakość pozostawia wiele do życzenia - są po prostu nietrwałe. Albo szybko odpryskują albo zwyczajnie pękają na paznokciu... Stosowane na białej bazie - pojedynczej, podwójnej, efekt taki sam - krótkotrwały, co bardzo martwi, bo produkty OPI to jedne z lepszych na jakich pracowałam. Poza tym gęste są... bardzo! I ciężko jest nałożyć cienką warstwę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam mieszane uczucia, sama nie wiem czy mi się podobają. Nie bardzo też widzę dla nich zastosowanie...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...