14 maja 2014

My week in photos - 93.

Cały tydzień czekałam na weekend i wyjazd do fabryki kosmetyków, wcześniej na warsztaty makijażowe. Chwilę później wyjechałyśmy z J. na parę dni, a od trzech - siedzimy w domu i czekamy aż przestanie padać deszcz. W związku z tym odkryłam pasję oglądania przepisów na ciasta i ciasteczka oraz niemal chorego śledzenia w warzywniakach momentu pojawienia się polskich truskawek. Taki oto tydzień, a jak u Was?






1. Wyzwanie dla mnie (pani Dorotka z przedszkola ma magiczne ręce).
2. My love.
3. Cały tydzień tak wyglądał mniej więcej.
4. Królestwo koloru Zoya.
5. Warsztaty makijażowe Art Deco (pozdrawiam Tomka i dziewczyny!).
6. Piątek, godzina 11.
7. Zawsze chciałam poudawać, że rozumiem chemię.
8. Mój krem <3.
9. Własnoręcznie z dziewczynami robiłyśmy takie cuda (mam przepis, podzielę się).
10. Piękny jest.
My week in photos - 93.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. Agatko, u mnie tydzień cudny, bo przedwakacyjny. Nie ukrywam, ze roztargnienie przed wyczekiwanym urlopem uwielbiam ♥ A na truskawki oczywiście też ciągle czekam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh jak ja pojechałabym gdzieś gdzie jest cieplutko - od kilku dni ciągle pada i pada :((((

      Usuń
  2. Mój tydzień pracowity ale nie taki męczący czy dołujący psychicznie. Lubię jak coś się dzieje, jak przychodzę z pracy, ogarniam mieszkanie, pichcę coś dobrego, wskakuję w geterki aby zrobić rundkę aerobiku lub pobiegać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. brakuje mi polskich truskawek, pachnących, aromatycznych i soczystych. tutaj w UK są dostępne cały rok, ale co z tego, jeśli nie mają nawet połowy tego co te nasze, wyczekiwane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz coraz piękniej! :) Warsztaty makijażowe, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak ! Zawsze podziwiałam warkocze mojej córki, kiedy wracała z przedszkola . Ja do dziś nie potrafię :( Nie wiem , czy one w ramach studiów mają jakieś zajęcia z plecenia włosów ? :D Jagódka ma już takie długie ...
    A Ty wyglądasz tak pięknie Agatko <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...