13 maja 2014

Essie gel czyli 21 dni trwałego manicure.

Do lakierów żelowych byłam zawsze sceptycznie nastawiona z jednej prostej przyczyny - lata temu widziałam jak wyglądały paznokcie mojej siostry po ściągnięciu żeli, historia powtórzyła się również u drugiej siostry - nie wdając się w szczegóły - nie miałam ochoty tak maltretować mojej płytki, nie zasługuje na to. Jak wiecie jednak powiedzenie "nigdy nie mów nigdy" jest bardzo aktualne, a dodatkowo w maju marka Essie zaprezentowała swoją nowość czyli essie gel oraz omamiła mnie obietnicą o nie zniszczonej płytce - zaryzykowałam.


Ten produkt to przyszłość koloru, trzydzieści sześć pięknych kolorów (ja wybrałam miętę) - w palecie znajdziecie swoje ulubione odcienie lakierów Essie. Najważniejsze jednak jest to, że zabieg nie rujnuje paznokci już po usunięciu żelu - przekonałam się o tym na własnej skórze i szczerze go polecam tym z Was, które potrzebują super trwałego manicure. Essie obiecuje 14 dniową trwałość - w to także uwierzcie - u mnie manicure był perfekcyjny przez 20 dni, ostatecznie pożegnałam się z nim ponieważ zwyczajnie znudził mi się kolor - nie miałam odprysków, piękna tafla była widoczna każdego dnia (w trakcie noszenia mojej mięty miałam kilka sesji i nie ruszały go nawet żele antybakteryjne).

Cały zabieg wygląda nastepująco (trwa mniej więcej 30 - 40 minut):

Preparat oczyszczający - zaawansowana formuła preparatu oczyszczającego z technologia keratine-care została opracowana tak, by zapewniać czystą bazę do dalszych zabiegów. Produkt idealnie przygotowuje paznokcie, aby zmaksymalizować przyleganie bazy essie gel do płytki.
Baza - z formułą opartą na pielęgnującej keratynie, pochodnej witaminy E oraz prowitaminie B5 jest bogaty w składniki odżywcze i zapewnia doskonałą bazę, dzięki której osiągniesz nienaganny efekt essie gel.
Kolor - wyjątkowe, eleganckie odcienie trwałej formuły essie gel w palecie 36 ikonicznych kolorów, wybranych z uwagi na ich ponadczasowe piękno, uniwersalny urok i niezrównany styl.
Top - stosuje się go, aby zapewnić siłę i trwałość dla błyszczącego, wypolerowanego wykończenia. Pomaga chronić płytkę paznokcia przed złamaniem i perfekcyjnie utrwala lakiery essie gel, zapobiegając zadrapaniom i odpryskom.
Lampa LED - Ergonomiczny kształt systemu LED o wysokiej prędkości pozwala na komfortową obsługę manicure i pedicure na pięciu palcach jednocześnie, maksymalizując wygodę klienta dzięki szybkiemu suszeniu dłoni i automatycznych przerwach w zabiegu.


Paznokcie wyglądają bardzo naturalnie - żelowa warstwa jest bardzo cienka (u mnie wystarczyły dwie). Lakier oczywiście można nosić na paznokciach o wiele dłużej niż dwa tygodnie (tak jak u mnie), ale powtórzenie zabiegu po tym czasie jest wskazane, ze względu na odrastającą płytkę paznokcia niepokrytą żelem (u mnie dość wolno odrasta). Po usunięciu essie gel paznokcie są w stanie takim (a bywa, że lepszym) jak przed jego nałożeniem. Na zdjęciach poniżej możecie zobaczyć mój manicure pierwszego dnia, na drugim - po piętnastu dniach!


Zabieg essie gel możecie wykonać w każdym autoryzowanym salonie marki, cena w zależności od miejsca wykonywania (100 - 130 zł). Z czystym sumieniem polecam Wam tą opcję - jeśli zależy Wam na trwałym manicure ta propozycja jest idealna!
Essie gel czyli 21 dni trwałego manicure.
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. Myślę, że na wakacje to świetna opcja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Angel, tak zgadzam się - ja teraz wybrałabym czerwony:)

      Usuń
  3. Na wakacyjny wyjazd taki manicure to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Izis lub dla dziewczyn, ktore zwyczajnie nie maja czasu dbac o dlonie, a musza miec je w bardzo dobrym stanie.

      Usuń
  4. a czy ten zabieg poza tym, że ma nazwę Essie różni się czymś od zabiegów żelowych, które wykonuje się już dość dawno w salonach manicure? Robiłam sobie kiedyś coś takiego, fakt super naturalnie to wyglądało, po jednm razie fakt paznokcie się nie niszczą, ale po kilku są osłabione, nie tak jak po akrylu na przykład ale są. Przynajmniej u mnie tak było. A druga sprawa, to u mnie żel w ogóle się nie trzymał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwona, myślę, że preparatami, które nakłada się na płytkę, kolorami, trwałością.
      U mnie żel sprawdził się bardzo, bardzo dobrze - nie spodziewałam się, że przetrwa tyle dni - tym bardziej, że nie oszczędzam swoich dłoni, a podczas sesji np. trylion razy dezynfekuję ręce.

      Usuń
  5. Kolor śliczny, trwałość też na plus, no i jak tu nie lubić essie? :)
    Choć ja stawiam na naturalny mani, to opcja żelu dla wygodnickich będzie idealna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, ja nie zamierzam uskuteczniać żeli cały czas, ale w sytuacji wyjazdu czy ślubu (nie wierzę, że to napisałam) - wiem, że się dobrze sprawdzi:)

      Usuń
  6. Cena masakryczna, musiałabym upaść na głowę, żeby zapłacić tyle za lakier na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doczytałaś, że jest to zabieg manicure + żel, który wytrzymuje ponad 2 tygodnie na płytce?

      Usuń
  7. Miałam żele O.P.I. i też byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja z OPI jeszcze nie miałam okazji próbować żeli - tylko lakiery.

      Usuń
  8. identyczny zabieg co manicure hybrydowy z tą różnicą że pod nazwą manicure Essie zrobili dwa razy taką cenę :)
    czysty marketing nic więcej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam nigdy opcji manicure hybrydowego za 50 zł, nigdy.
      W jakim mieście widziałaś tak niskie ceny?

      Usuń
    2. W Słupsku :)

      Usuń
    3. jestem z okolic Torunia i tam ceny wahają się właśnie w tych granicach 50zl za manicure hybrydowy a sama jestem kosmetyczką wiec wykonuję taki zabieg na co dzień. Także dziewczyny to tylko dobry marketing nic więcej i dodam że pracuję na dobrych firmach typu Mistero Milano czy Indigo :)

      Usuń
    4. Agata, rzeczywiście ceny hybryd takie są. W Gdańsku, Bydgoszczy i moich małych Chojnicach właśnie tyle zapłacisz za taki manicure. Ponad 100zł to dla mnie trochę zbyt dużo, jak za zabieg i żel, który wytrzymuje tylko dwa tygodnie na płytce, więc raczej się nie skuszę. :) Bądź, co bądź, dobrze, że o tym piszesz. Będę wiedzieć na przyszłość, że coś takiego w ogóle istnieje.

      Usuń
  9. Cena wymyślna wręcz, delikatnie mówiąc grubo przesadzona za ten zabieg mimo wszystko fajnie, że firma wyszła z taką propozycją :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wszelkie wyjazdy jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt genialny! nawet nie wiedziałam,że Essie ma w swoim asortymencie podobny produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna opcja na jakiś dłuższy wyjazd, czy urlop - nie trzeba martwić się o perfekcyjny mani. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna informacja :) Do tej pory używałam CND Shellac, które były rewelacyjne, a ostatnio kupiłam Red Carpet. Muszę pomysleć o ESSIE...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor i fajnie, że nie niszczą paznokci, przydało by mi się to tym bardziej, że w mojej pracy paznokcie są w dobrym stanie max 3 dni, ale z drugiej strony na żele się nigdy nie zdecydowałam - lubię często zmieniać kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czyli to coś takiego jak hybryda?

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewela:) nie słyszałam jeszcze o tych "żelkach" Essie - dzięki za cynka!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie widzialam u nas w skandynawii jeszcze, a szkoda, bo mialam cos takiego tylko z innej firmy i bylam super zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się nad skorzystaniem z usług Essie Nail Bar, o ile się nie mylę, to właśnie tam da się zrobić manicure hybrydowy, ale niestety cena jest dość wysoka. Manicure hybrydowy u stylistki paznokci kosztuje koło 70 zł, a tutaj 110-130, a to jednak różnica, bo za tą cenę można przedłużyć już paznokcie żelem. Ale kusi mnie bardzo i może kiedyś się skuszę na taki zabieg od Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem z Torunia i pracując w autoryzowanym salonie Opi, zabieg manikiur z malowaniem opi gelcolor to cena 50,- okazuje się ze ceny w każdym mieście są różne...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...