23 maja 2014

Dzień Mamy: Makijaż.


Wczoraj pokazałam Wam kilka propozycji prezentowych dla Mam z kategorii Zapach (zajrzyjcie tutaj), dzisiaj nadeszła pora na makijaż. W zestawieniu znajdziecie produkty, które możecie podarować każdej Mamie - bez względu na wiek - pomadki w intensywnych kolorach (ta czerwona to dzieło polskiej marki Celia!), bestsellerowy puder Max Factor czy złoty, migotlliwy cień w kremie Chanel. Mam wrażenie, że kosmetyki, które widzicie na zdjęciach są na tyle uniwersalne, że są w stanie sprawić przyjemność każdej kobiecie.



Max Factor, Creme Puff (ok. 30 zł) - bestseller marki, dostępny na całym świecie. Idealny do poprawek w ciągu dnia lub naturalnego makijażu.
Sephora, pomadka do ust (różowa, Diva Carioca, 45 zł) - piękny, soczysty, radosny kolor idealny na nadchodzące lato. Kremowa, łatwo się rozprowadza i nie wysusza ust.
Celia, pomadka do ust (czerwona, ok. 10 - 15 zł) - tradycja w najlepszym wydaniu, jedna z najstarszych marek w Polsce powraca z udoskonalonymi formułami i...modnymi kolorami.
Michael Kors, Lip Luster (Sporty Muse, 129 zł) - beżowy błyszczyk do ust zawierający złote, mikro drobinki odbijające światło. Intensywny lecz naturalny odcień o wysokim połysku.
Lierac, Sunific puder w pędzlu ( ok. 80 zł) - unikalny puder ochronny. Polecany dla każdego rodzaju cery. Nie nadaje skórze koloru, ale doskonale ją rozświetla, dlatego może być stosowny dla każdego fototypu.
Artdeco, Amazing Effect Mascara (ok. 48 zł) - marka twierdzi, że jest to jedna z najlepiej sprzedających się mascar do rzęs. Efekt jaki możemy uzyskać dzięki niej to objętość, wydłużenie i pogrubienie.
Benefit, Lollitint Róż w płynie do ust i policzków (145 zł) - fiołkowo - orchideowy róż w płynie doda delikatności Twym policzkom i ustom. Jego ultra naturalna konsystencja żelu w płynie rozpływa się na skórze i dopasowuje do każdej karnacji, gwarantując efekt „świeżo zerwanego kwiatu”.
Clinique, Chubby Stick Intensywnie nawilżający balsam do ust (79 zł, kilkanaście odcieni) - balsam łączący zalety kredki do ust w soczystych odcieniach z komfortem intensywnego nawilżania. Wyjątkowa, łatwo rozprowadzająca się formuła nada Twoim ustom apetycznego i nieodparcie uwodzicielskiego wyrazu.
Chanel, Illusion d'Ombre (144 zł, edycja limitowana) - letnia odsłona kolekcji makijażowej i mój ukochany cień do powiek w złocistym, skrzącym kolorze Mirage 95. Piękny!
Bobbi Brown, Extra Repair Foundation SPF 25 (195 zł) - Podkład ten łączy w sobie perfekcyjne krycie i pielęgnację oraz ochronę przeciwsłoneczną. Bardzo łatwo się rozprowadza i wyczarowuje promienną, nieskazitelną cerę w perę sekund.



Jutro kolejna odsłona - pielęgnacja!
Dzień Mamy: Makijaż.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. chciała bym żeby moja mama się malowała, wybranie prezentu było by o wiele łatwiejsze ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się róż w płynie Benefit, moja mama też by się z niego cieszyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja urządzam mojej mamie strefę zrzutu z własnych zbiorów i zawsze słyszę po co tyle kupujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj sama bym chciała kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na Dzień Dziecka chętnie otrzymałabym tego Chanelka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły na prezenty. Chanel sobie sama sprawiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł, jedna z moich opcji na prezent ! Dodaje do obserwowanych ! I zapraszam do mnie www.rozowa-kosmetyczka.blogspot.com moje początki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. doskonala sciagawka nie tylko na prezent na DZIEN MAMY,ale na kazda inna okazje pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...