2 maja 2014

Dior, Mirage 338.


Idealnie soczysty, orzeźwiający, radosny - głęboki fiolet w którym odnajdziecie także odrobinę różu. Bardzo letni, tworzący przepiękną taflę - fanki fioletowych odcieni powinny poczuć się bardzo skuszone.


Mirage 338 to lakier, który tak naprawdę potrzebuje jednej warstwy, aby pokryć płytkę pięknym kolorem. W słońcu niesamowicie błyszczy, bez użycia żadnego preparatu nawierzchniowego możecie zauważyć taflę, którą tworzy. Szklana buteleczka zawiera szeroki, wyprofilowany pędzelek dzięki któremu całą płytkę można pokryć jednym pociągnięciem, nie rozlewa się, nie wypływa - konsystencja jest idealna, a sam lakier bardzo szybko wysycha.



Trwałość bez użycia lakieru nawierzchniowego to około pięciu dni (nie odpryskuje, możecie zauważyć bardzo delikatne ścieranie się końcówek), jest to jednak kwestia bardzo indywidualna - ja robię mnóstwo rzeczy, moje paznokcie narażone są na ciągłe mikro uszkodzenia więc taki wynik jest bardzo, bardzo dobry!


Lubicie odcienie fioletu na swoich paznokciach? Jak Wam się podoba mój Mirage?
Dior, Mirage 338.
Czytaj dalej...

30 komentarzy:

  1. Piękny odcień i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor śliczny - pięknie się prezentuje, ale 4 dychy (tyle przeciętnie kosztuje takie cacko) za lakier to dla mnie zdecydowanie za dużo :D więc raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. marzę o nim odkąd zobaczyłam pierwsze zdjęcia jakiś czas temu. I mam nadzieję, że kiedyś będzie mnie stać na jego zakup. Chociaż to chyba limitka, mogę nie zdążyć :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ładny, ale nie czuła bym się w takim dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. średnio przepadam za fioletami, ale ten jest niestandardowy ! bardzo soczysty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolor! Uwielbiam tego typu fioletoróże! Przypomina mi miks Essie Big Spender z DJ Play That Song :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor jest piękny, bardzo lubię odcienie fioletu oraz fuksji i głębokiego ciemnego różu na paznokciach, uważam, że wyglądają bardzo elegancko i jest to przełamanie klasycznie czerwonych paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie moja kolorystyka! Odcień jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za fioletem, ale ten jest przpeiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor zupełnie nie mój, nie przepadam za fioletem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor cudny ale... nie obraź się - kompletnie nie pasuje mi do Ciebie :/ Jest po prostu za bardzo ugrzeczniony i dojrzały a Ty jesteś szaloną młodą matką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio?:)
      nie taka młoda znowu;)))))

      Usuń
    2. Serio. Młodą, młodą. Ja w Twoim wieku dopiero zaczynałam ;)

      Usuń
  12. Zupełnie nie zgadza się z powyższymi komentarzam.i
    Kolor jest cudowy i dodaje pazura...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie też jest dość soczysty i chyba znalazlabym wiecej ugrzecznionych odcieni :)

      Usuń
  13. Booooże jaki cudowny kolor!! Czy istnieje może jego odpowiednik wśród oferty tańszych marek?? Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam fiolety, właśnie ostatnio u siebie pokazywałam BarryM, który jest jeszcze żywszy od tego Diora. wszystkie lakiery powinny mieć taką trwałość!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham fiolety, a ten jest taki.. nieoczywisty. Kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny kolorek, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czuję się kuszona! Bardzo lubię u siebie fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor, dawno mnie tak KOLOR nie zachwycił!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor, zdecydowanie mój odcień, lubię czasem zainwestować w dobry lakier bo długo się utrzymuje i paznokcie ładnie się w nim prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...