6 maja 2014

Best Friends Forever: Basia.


Basia jako pierwsza wita Was w moim nowym cyklu BFF czyli Best Friends Forever. Fajni ludzie będą się z Wami dzielić kosmetycznymi ulubieńcami i wyjaśniać dlaczego przyznali im to zaszczytne miano.
Wracając do naszej pierwszej bohaterki - Basia lubi rysować koty i ładne dziewczyny (rysunek kosmetyków to jej dzieło!), nadal czeka na objawienie się u niej supermocy, a ja jako naczelna wróżka mojego bloga wróżę jej, że stanie się to całkiem szybko!


SEPHORA podkład korygujący 10h - może nie koryguje na 10h, ale jakieś 7,5 daje radę. Fajna konsystencja, porządnie kryje niedoskonałości bez efektu maski. Świetnie się dopasował kolorystycznie.

CHANEL Rouge Allure kolor 99 Pirate - dojrzała, głęboka czerwień - super szykowna. Szminka ma fantastyczną jakość i konsystencję - idealnie matową i kremową, bardzo długo utrzymuje się kolor.

ARTDECO z linii Dity von Teese kolor 607 - czerwony prawie pomarańczowy- mega retro :) Moja babcia używała takich odcieni i pamiętam jak się nimi malowałam. Szminka jest bardzo gęsta i sprawdza się tylko przy dobrej kondycji ust. Wygrywa za to zapachem - super słodkim, taka retro pudrowa wanilia.

SEPHORA Outrageous volume - lubię grube rzęsy i dzięki niej mogę je osiągnąć, ale szczerze mówiąc nie jest jakaś rewelacyjna...kupiłam ją bo spodobało mi się opakowanie...przechodziłam wtedy "złoty" okres i bardzo do mnie przemówiła :)

H&M NUDES - kupiłam z ciekawości i dlatego, że bardzo mi się spodobał zestaw kolorystyczny. Mix matowych i lekko metalicznych cieni idealnie wpasował się w mój obecny flow na naturalne oko. Zdają egzamin na szybki codzienny makijaż.

ESSIE odcień adoreaball - bardzo jasno różowy - zawsze pasuje, do wszystkiego.
Best Friends Forever: Basia.
Czytaj dalej...

14 komentarzy:

  1. Dla mnie również nudziakowa paletka z HM okazało się poztywnym zaskoczeniem :) idelana do zwykłych dzieniaczków

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem, myślałam że to zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Sephory ostatnio mnie pozytywnie zaskakują, zaintrygowała mnie maskara, bo też lubię mieć mocno podkreślone rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rysunek wspaniale realistyczny !

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rysunek! :O
    No i świetna nowa seria.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysł z tą serią!!! Najbardziej podoba mi sie zdjęcie osób obok kosmetyków, czesto idąć ulicami i widzac ładne, a raczej zadbane dziewczyny zastanawiam się...jakież to produkty uzywaja ot zwykła ciekawość. Czekam na nastepne wpisy tego typu;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam że to jest zdjęcie, szok! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na serię, a rysunek pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, myślałam że to zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdolniacha!!! Marzy mi się pomadka Chanel w przedstawionym odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...