9 maja 2014

100 Happy Days.

Zaczęło się niecałe dwa miesiące temu w dość trudnym dla mnie momencie, projekt miał spowodować uaktywnienie się pokładów szczęścia, otworzenie oczu na to, co znajduje się dookoła nas, a nie zawsze jest dostrzegane. 100 zdjęć, 100 powodów do radości, 100 powodów do uśmiechu. Właśnie mija półmetek, codziennie na Instagramowym profilu pojawia się zdjęcia zatytułowane Agata: 100 Happy Days.



Dołączycie? Wiem, że wiele z Was już to zrobiło (przecież śledzę!) - jeśli nie macie profilu instagramowego może warto stworzyć taki projekt na blogach lub tradycyjnie - wywołać zdjęcia i umieścić na przykład w antyramie?
100 Happy Days.
Czytaj dalej...

31 komentarzy:

  1. O, a ja właśnie dzisiaj zaczęłam! :) - @instarecenzje :)
    Pozdrowienia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież Cię śledzę i wiem kochana:)

      Usuń
  2. też dołączyłam 9 dni temu. Na insta jestem jako kulka85 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za inspirację każdego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie i już jestem na 10 dniu :) A był wyjątkowy bo na moim blogu pojawiło się 50 tysięcy wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasia, super! Bardzo, bardzo się cieszę!

      Usuń
  5. A ja się cały czas waham... Chyba mam jakieś tam obawy, że zdarzy się dzień, że nie dojrzę zupełnie nic i dopiero będzie mi przykro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O no właśnie kochana i chodzi tez o to, żeby starać się, aby dzień był dobry więc próbuj i się staraj! Nie będzie CI przykro bo nie będzie takich dni!:*

      Usuń
    2. Ziarno zasiane :) będę myśleć ;)

      Usuń
  6. Ten projekt jest świetny, ale ja sama jakoś... nie mam odwagi go realizować, chyba, że tylko dla siebie... ;)
    Ty w drugim rzędzie zdjęć i Jaga w trzecim - obydwie boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ev, spróbuj dla samej siebie, to naprawdę fajna przygoda.

      Usuń
  7. też biorę udział :) dziś dopiero 9 dzień - gdzie tam 100 :D
    i uważam, że projekt jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz jak to szybko mija? u mnie już 50, a chwilę temu zaczynałam i myślałam sobie, że to tak długo będzie trwało!

      Usuń
  8. Śledzę Twoją serię na Instagramie i bardzo ją lubię. :) Samą mnie kusi, ale wątpię w swoją systematyczność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trishka, spróbuj - nie musisz codziennie przecież jeśli nie masz czasu - może dwa, trzy zdjęcia w tyg?

      Usuń
    2. Wiesz co, to nie chodzi o brak czasu, ale raczej o zapominalstwo. ;) Choć z drugiej strony to super opcja na wyrobienie systematyczności w drobiazgach, więc chyba jednak dam sobie szansę.

      Usuń
  9. Genialny projekt, sama się zastanawiam, tak dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super projekt, będę śledzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agata, właśnie Ty zainspirowałaś mnie do przyłączenia się - dziś dzień 4 :-) @piegiwlocie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana bardzo Ci dziękuję, już idę oglądać!

      Usuń
  12. Wczoraj dopiero zaczęłam o tym projekcie czytać, chyba do niego dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lena, no pewnie!
      To super pomysł moim zdaniem!

      Usuń
  13. Już Cię mam w dodanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwowałam od samego początku i od jakiegoś czasu dodaję swoje :) To fantastyczne, jak niewiele trzeba, żeby zauważyć drobiazgi, dzięki którym uśmiechamy się choć na chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Może też zacznę, chociaż tym moim "kotletem" słabe zdjęcia wychodzą;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Nabrałam chęci i od jutra zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...