17 kwietnia 2014

Wiosna 2014: Makijaże.

Makijażowe trendy na wiosnę? Tylko takie w których Ty czujesz się dobrze. Zdaję sobie, że wszelkiego rodzaju inspiracje mogą być zbyteczne ponieważ już posiadacie swoje ulubione makijaże w których czujecie się dobrze i wygodnie, ale może czas wpuścić do nich odrobinę świeżości i czegoś innego? Zaskakującego jak soczyste, kolorowe usta (u mnie będzie to pomarańczowa czerwień, której nie używałam wcześniej na sobie oraz próba zaprzyjaźnienia się z pastelami i oswojenie ich - obawiam się, że w przypadku mojego typu urody może nie obyć się bez dodatkowej kreski w ciemnym kolorze, ale w końcu makijaż to zabawa więc czemu nie spróbować?), niespotykane na co dzień jak landrynkowe, pastelowe cienie do powiek lub fuksjowe mascary do rzęs? A jeśli to wszystko wydaje się być Wam zbyt pstrokate - postawcie na rozświetlenie, dużo blasku idealnie wtapiającego się w Waszą cerę!





Jakie są Wasze ulubione makijaże wiosenne?
Wiosna 2014: Makijaże.
Czytaj dalej...

12 komentarzy:

  1. 5 zdjęcie jest cudne :) Marze o tak pięknie rozświetlonych policzkach. Przy mojej mieszanej cerze najczęściej z dodatkowego rozświetlenia rezygnuje i stawiam na róż...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam eksperymenty z kolorami i bardzo się cieszę, że wiosna pozwala nam na tak duże pole do popisu! :)
    Oczywiście nie obejdzie się również bez złota, brązów i beżowych odcieni, które sprawdzają się o każdej porze roku - ZWŁASZCZA w słońcu! <3 :)

    Zapraszam do moich początkowych zmagań blogowych ;)

    http://mjanickastyle.blogspot.com/

    Pozdrawiam,
    -MJ-

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio eksperymentuję z kolorami na ustach; pomarańcze, roże, czerwienie, nawet nie potrafię wybrać ulubionego. W większości dobrze się czuję, grunt żeby był mocny kolor :) Radosna ta wiosna przez to w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie standard kreska czarnym eyelinerem i jasny cień np. pudrowy róż czy biały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio pkrywam całą powiekę cielistym cieniem, a zalamanie zaznaczam tym samym bronzerem co modeluje twarz. Wszystko tak ladnie wspolgra ( chlodny braz Bahama Mama ). Do tego podkreslone brwi, wytuszowane rzesy, jednolita cera i jakis akcent: róż albo swieza pomadka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie mi się podobają. Gdybym mogła mieć tylko lepszą cerę...
    Ja głównie stawiam na soczyste, kolorowe usta. Z resztą...maluję się praktycznie tak samo, jedynie ciemne cienie i pomadki odkładam na bok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy makijaż est piękny, bardzo podoba mi się też kolor szminki na zdjęciu nr.6

    OdpowiedzUsuń
  8. Czwarty makijaż bossski! U mnie nie ma jakichś szczególnych zmian na wiosnę, może podkład i krem zmienia się na lżejszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. 5 najbardziej mi się podoba ten rozświetlacz na policzku

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się trendy w makijażu na wiosnę tego roku, ale za to cerę to do nich trzeba mieć nieskazitelną :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjne look'i. Będę kombinować w tym kierunku:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...