23 kwietnia 2014

My week in photos - 90.

W nocy wróciliśmy do Warszawy po tygodniu spędzonym pod Wrocławiem - wieś + świeże powietrze = raj dla Małej. Nie jestem w stanie zrozumieć tego skąd dzieci mają tyle energii? Byliśmy na chwilę w Pradze, na chwilę we Wrocławiu (trzy godziny) przed samym wyjazdem do Warszawy. Przywitał nas piękny obrazek: wiosna w pełni i kwitnący kasztan za oknem! Jak Wy spędziłyście Święta? Mam nadzieję, że odpoczęłyście i nabrałyście mnóstwa sił do działania!





1. Wrocław.
2. Uwielbiam, kocham!
3. Wszyscy mieli mieć złe miny.
4. Raj jaguszkowy <3
5. Praga raz.
6. Praga dwa.
7. Najbardziej zadziwiający obrazek jaki zobaczyłam podczas wyjazdu. Przepięknie.
8. Stare śmiecie, o milion razy ładniejsze niż jak my tam mieszkaliśmy :)
My week in photos - 90.
Czytaj dalej...

7 komentarzy:

  1. Ja też nie wiem skąd dzieci mają tyle energii:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcie z tym metalowym krzesłem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 7 - mega foto ;) Zdrowia Agatko :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta spędziłam spokojnie, cudownie, aktywnie ;-) Zachwycam się Twoimi zdjęciami!

    OdpowiedzUsuń
  5. super post i blog również:0
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://vougelisha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyjątkowo piękny tydzień, Agato!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...