9 kwietnia 2014

My week in photos - 88.

Dużo słońca, coraz więcej wiosny, energii do życia, do działania, do robienia i starania się. Coraz większa moja objętość, staram się korzystać z możliwości swobodnego przemieszczania się póki jeszcze mogę :) Miałam okazję spędzić trochę czasu z dwiema super fajnymi dziewczynami (Asia & Marta) i ze swoją rodziną. Sezon na hektolitry lodów także uważam za rozpoczęty! A jak Wam minął tydzień? Działo się coś ciekawego?





1. To Mała dla Ciebie Mamunia robi.
2. Neonsy.
3. Praca!
4. Warszawa - znalezione!
5. <3
6. Maluszka.
7. Którą Kocham.
8. Najbardziej na Świecie.
My week in photos - 88.
Czytaj dalej...

11 komentarzy:

  1. Świetne, pelne optymuizmu zdjęcia :)
    _______________
    www.perfectsklep.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. nabrałam ochoty na lody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tydzień pod kocem, na L4...
    ale równie miło :D chociaż lodów jeszcze nie było :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sezon spacerowy, ogródkowy i lodowy uważam za otwarty! Pięknie było w ostatnich dniach :)

    Uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia, jedno, że tak piękne i estetyczne, drugie, że niosą z sobą emocje, a to jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też rosnę a to dopiero początek. skończę jak hipopotam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne trampki na neonsowym zdjęciu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, aż mi się lodów zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oł nooooł! a ja nadal bez lodów :(((
    cudne zdjęcia, kolorowo i od razu więcej optymizmu :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...