14 kwietnia 2014

Estee Lauder Pure Color Envy - Envious & Potent.


Pure Color Envy Sculpting Lipstick to najnowza pomadka marki Estee Lauder - posiadam dwa odcienie: przepiękny róż Envious oraz delikatny nude z odrobiną brzoskwini Potent. Nowość EL pozwala spełnić marzenia o idealnej szmince. Pure Color Envy Sculpting Lipstick to kwintesencja luksusu w nowym, niezwykle eleganckim opakowaniu, dzięki niej usta kuszą intensywnym, nasyconym kolorem, zupełnie ich nie wysuszając!



Dzięki Pure Color możemy cieszyć się intensywny kolor utrzymującym się do 6 godzin (w moim przypadku było to mniej więcej pięć godzin, ale kolor był wciąż bardzo intensywny). Wielowymiarowy pigment nadaje wargom kształt, objętość i kontur, a usta stają się pełne i kuszą zmysłowością. Cała gama zawiera osiemnaście odcieni - ja najlepiej czuję się w tych mocno różowych i czerwonych, ale Potent ma w sobie oprócz delikatności coś, co bardzo mi się w nim podoba. Nie jest to typowy odcień nude w którym niejedna brunetka wygląda bardzo niezdrowo, można odrobina brzoskwini powoduje, że pięknie prezentuje się nawet przy jasnej karnacji?



Nowy kompleks nawilżający Time Release Encapsulated Moisture Complex zawierający kwas hialuronowy wspomaga naturalną zdolność ust do utrzymywania stałego poziomu nawilżenia. Usta zachwycająco gładkie, miękkie i nawilżone przez cały dzień. Używając ich niemal codziennie, na zmianę - nie zauważyłam, aby powodowały wysuszenie ust, co więcej w przypadku już suchych warg może pomóc je ukoić.



Na zdjęciach powyżej możecie zobaczyć w pierwszej kolejności różową Envious , na dwóch następnych delikatną Potent. Nie jestem w stanie zdecydować, którą lubię bardziej - w obydwu czuję się dobrze i komfortowo, każda z nich odzwierciedla w moim przypadku inny nastrój (Potent doskonale sprawdza się przy ciemnym makijażu oka). Muszę jeszcze dodać kilka słów o samym opakowaniu - jest niewątpliwie eleganckie i co jest nowością u EL - obudowa szminki jest magnetyczna, a co za tym idzie bardzo wygodna w użytkowaniu. Ciemny granat, ze złotymi zdobieniami przyciąga wzrok.

Która z pomadek Wam bardziej przypadła do gustu? Miałyście okazję wypróbować już Pure Color Envy?
Estee Lauder Pure Color Envy - Envious & Potent.
Czytaj dalej...

38 komentarzy:

  1. oba kolory niesamowite! róż do nagiego oka, brzoskwinia do tej palety z zielonym (chyba Chanel, o ile dobrze pamiętam), którą pokazywałaś ostatnio. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, super pomysł - ja bardzo lubię połączenia mocnych ust z nagim okiem!

      Usuń
  2. roz idealnie do Ciebie pasuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze? nie umiem zdecydować w którym Ci bardziej do twarzy! W Potent zakochałam się chyba już na Instagramie! Tzn. w Potent na Twoich ustach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jest przesliczny - ja tez nie wiem w którym lepiej się czuję, dobrze, że mam tylko dwie:)

      Usuń
  4. Obie piękne, ale osobiste preferencje nakazują mi skłaniać się w kierunku różu :) Krycie wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, brunetki coś ciągnie do różu:)

      Usuń
  5. śliczne kolory i oby dwa Ci pasują . Mi najbardziej podoba się nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mocny róż idealny:D. Ale to tylko gdy ma się nieskazitelną cerę, a przy mojej nude wchodzi w grę. Pięknie Ci w mocnym akcencie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. W mocnym różu wyglądasz o niebo lepiej choć w nude też nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obydwie śliczne :) Jedna delikatna, a druga drapieżna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, w taki sposób o tym nie pomyślałam, ale bardzo mi się podoba!

      Usuń
  9. Nie przepadam za odcieniami nude, ale Potent mnie zauroczył <3

    OdpowiedzUsuń
  10. w tym różu wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowny róż <3 pięknie Ci w takim kolorze

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze, na Tobie oba wyglądają cudownie i nie dziwię się, że nie możesz się zdecydować którą lubisz bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie, bardzo trudna decyzja - koniec końców mogę jedną wargę mieć różową, a druga nude:)

      Usuń
  13. Niee.. przestaję wchodzić do Ciebie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś coraz piękniejsza, wiesz?
    A potent? Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co? moze powinnam byc ciagle w ciazy :)

      Usuń
  15. Obydwie wyglądają zabójczo :D

    OdpowiedzUsuń
  16. w fuksji wyglądasz obłędnie <3

    OdpowiedzUsuń
  17. zdecydowanie bardziej drapieżny akcent, dodaje kolorów i zdrowia Twojej twarzy, w drugiej wydajesz mi się taka, hmm mizerna?
    pozdrawiam Try to design

    OdpowiedzUsuń
  18. róż szaleństwo! mega!
    z Ciebie to rasowa matka! aż bije po oczach, tak dobrze wyglądasz! (:
    pozdrawiam
    ~~maki

    OdpowiedzUsuń
  19. Potent bardzo ci pasuje, w sam raz na co dzień :). Ale ten wściekły róż też wygląda dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie piękne! Żebym ja jeszcze potrafiła szminki nosić :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...