26 kwietnia 2014

Essie Spring 2014: Style Hunter.


Wiosenna kolekcja essie skierowana jest do kobiet, które nie boją się, by ich życie i styl wypełnione były zabawą. Składa się z 6 odcieni, a jednym z nich jest mocno nasycony purpurowy odcień, który wzbudza natychmiastową sensację - to Style Hunter - możecie zobaczyć go na zdjęciach w wersji profesjonalnej (zawierającej cienki pędzelek, bardziej precyzyjny).


Style Hunter jest jaskrawy, mocny, intensywny i pięknie purpurowy - w zależności od światła możecie odnaleźć w nim soczystą czerwień lub malinę. Jest idealnie wiosenny, poprawiający nastrój - muszę przyznać, że takie odcienie są jednymi z moich ulubionych - zarówno na paznokciach jak i na ustach, czuję się w nich bardzo dobrze.


Na paznokciach możecie zobaczyć dwie warstwy lakieru, który szybko schnie i nie smuży. Piękny połysk i bardzo dobra trwałość (kilka dni). Tutaj możecie podejrzeć jak prezentuje się na długich paznokciach. Co o nim myślicie? Mam wrażenie, że Style Hunter to odcień, który idealnie wkomponuje się w każdą porę roku i będzie dobrze wyglądał na każdej płytce, niezależnie od długości.

Essie Spring 2014: Style Hunter.
Czytaj dalej...

38 komentarzy:

  1. Piękny! Kusi mnie jeszcze Romper Room z tej nowej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę go zatem lada dzień :)

      Usuń
    2. ja dziś na promocji w SP 1+1 za grosz kupiłam not just a pretty face i no more film, stare odcienie ale mnie sie podobały :) z tej nowej limitowanej kolekcji resort fling nie spodobało mi się nic a z wiosennej odcien o którym piszecie nie ale było go już w Sp więc chętnie zobacze :) choć to też chyba taki lekki półtransparentny róż

      Usuń
  2. Jaaa!!! Z nieba mi spadłaś z tym lakierem. :) Idę się zapytać o niego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba Ci się tak bardzo? :)

      Usuń
    2. Ojj bardzo, bardzo. :) Sobota jednak pomyliła mi się z piątkiem. :) Dziś pójdę zobaczyć. :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A ja lubię chyba wszystkie - gdyby ktoś zapytał mnie jaki jest mój jeden ulubiony kolor lakieru do paznokci - nie byłabym w stanie odpowiedzieć;)

      Usuń
  4. Zdecydowanie śliczny z niego egzemplarz :) Mega wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie na taką pogodę jaką mamy dzisiaj w Wwie;(

      Usuń
  5. Lecę wieczorem do SP, lista zakupowa się chyba powiększy o ten śliczny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, daj znać czy w promocji jest też kolekcja wiosenna!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. o tak, a w słońcu wygląda jeszcze lepiej!

      Usuń
  7. masz świetny styl fotografowania, zawsze z chęcią zaglądam ;)) kolor lakieru śliczniutki ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, dziękuję dzięukuję baaaaaardzo!

      Usuń
  8. Kolor piękny, zdecydowanie! Ale purpurowy, to raczej fiolet, a nie malinowa czerwień :)) Co i tak nie zmienia jego niewątpliwego uroku ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotka Ty mi się tu nie wymądrzaj !:))))

      Usuń
  9. Tak, tak, tak! Wyrazisty i soczysty, a takie lubię bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kolor, uwielbiam takie lakiery. I tak przy okazji - robisz świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny odcień. Próbowałam dzisiaj oswoić wersję Profesjonalną w innym odcieniu, ale mi się nie udało. Jak sobie radzisz z tym pędzelkiem i takim rzadkim lakierem?

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...