6 kwietnia 2014

Essie Resort 2014: Find me an oasis.


Moje zamiłowanie do pasteli jest ograniczone - wiem, że wyglądają przepięknie jednak problem leży bardziej w tym jak prezentują się na moich paznokciach, jak same pewnie zauważyłyście pastele nie wybaczają nierówności, skórek, rozdwojeń itp. Najlepiej w nich wyglądają piękne dłonie nieskalane szorowaniem podłogi (z tym oczywiście żartuję, ale prawdą jest to, że im bardziej idealne dłonie tym lepiej wyglądają na nich pastele). A teraz do sedna - w kolekcji Essie Resort 2014 znalazły się cztery piękne odcienie, w tym orzeźwiający, zimny find me an oasis, który możecie zobaczyć na moich paznokciach.


Możecie obejrzeć go na kilku zdjęciach, w różnym świetle - muszę przyznać, że spodziewałam się iż find me an oasis będzie lekki, delikatny, przygaszony - nic bardziej mylącego - wybija się i jest bardo widoczny nawet jeśli masz na sobie kolorowe ubrania. Mi akurat to zupełnie nie przeszkadza, bardzo podoba mi się taki efekt. U mnie są trzy warstwy, na niektórych zdjęciach w sieci wydaje się być bardziej biały aniżeli błękitny.



Find me an oasis jest dobrą alternatywą dla tych z Was, które lubią na przykład białe, kremowe lakiery lakiery do paznokci i dobrze się w nich czują. Na płytce trwa kilka dni, nie odpryskuje, nie ściera się. Za kilka dni pokażę Wam Resort Fling z tej samej kolekcji Essie - najpiękniejszą koralową brzoskwinię jaką widziałam (tutaj aż żałuję, że mam jedynie malutką pojemność - będę polowała na standardową 13 ml).

Essie Resort 2014: Find me an oasis.
Czytaj dalej...

16 komentarzy:

  1. Na twoich paznokciach wygląda o wiele lepiej niż u mnie. Ten lakier obnaża wszelkie niedoskonałości. Sam kolor jest piękny, ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest przepiękny :) I czuję się w nim dużo lepiej, niż w zwykłej bieli. Ten błękit jest bardzo elegancki, a przyciąga wzrok równie mocno, co biel, a może nawet bardziej. Niestety ja miałam kłopoty z aplikacją lakieru. Słabo krył, smużył i nie utrzymał się na moich paznokciach za długo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! jak dla mnie jedyny minus pasteli, i to niestety też tych z Essie to smużenie i słabe krycie. Czaję się na Fiji, ale nie mogę go w Holandii znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten lakier. Niestety mi nie pasują takie kolory, ahh :(

    OdpowiedzUsuń
  5. wyjątkowo podoba mi się ten cube, przypuszczam, że go capnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kolory kojarzą mi się z wiosną. Do tego coś kwiecistego w ciuchach i jest 100% wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie chcialabys wystompic w mojej seri zapytaj vlogiera/vlogierke bardzo bym sie ucieszyla jesli tak napisz do mnie na meila ; angelikaowsianik@gmail.com link : http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/2014/01/41-zapytaj-vlogiera-vlogierke.html

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor! uwielbiam pastele, ale mam ogromną trudność żeby ładnie pomalować nimi paznokcie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest rewelacyjny, ale rzeczywiście trzeba mieć idealne paznokcie i ogólnie dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest! mam podobny z essie, ale niestety słaby egzemplarz mi się trafił... ten za to jest cudowny!!! Wszystko to czego oczekiwałam po tym moim a się tak paskudnie rozczarowałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamówiłam sobie właśnie kostkę z tymi lakierami, ten na pewno wypróbuję jako pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...