10 marca 2014

Where Did Suzi’s ManGo?


Wiosną 2014 roku OPI zabiera nas do Brazylii. Suzi Weiss-Fischmann, kreatorka wszystkich lakierów wyjaśnia, że kolekcja wyraża jej pragnienie życia wśród nasyconych barw. Brazylia kojarzy się z zielenią tropikalnych lasów, plażą i radością - takie właśnie są odcienie lakierów - w stu procentach pozytywne! W skład 12 kolorów kolekcji Brazil wiosna/lato 2014 wchodzą zarówno odcienie niezwykle soczyste, niczym owocowe cukierki, jak i kolory nude, naturalne. Dodatkowo tę linię urozmaica kolekcja czterech neonowych lakierów piaskowych, ale tylko w limitowanej wersji mini. Wśród nich jaskrawy fiolet, turkus, żółty i różowy.


Na moich paznokciach możecie zobaczyć absolutnie energetyczny Where Did Suzi’s ManGo?, którego odcień ma przywodzić na myśl pyszne, mango smoothie. I tak też właśnie jest - pomarańcza z odrobiną bieli, idealnie wkomponowuje się w porę roku! Jest soczyście, wesoło, radośnie.


Dwie cienkie, kremowe warstwy dla pełnego krycia, idealny błysk i trwałość około czterech - pięciu dni (w przypadku mojej płytki). Moim zdaniem bardzo dobra propozycja na nadchodzący sezon wiosenno/letni! Jak Wam się podoba propozycja OPI? Ja osobiście średnio dobrze czuję się w pomarańczach, ale ta rozbielona bardzo przypadła mi do gustu!

Where Did Suzi’s ManGo?
Czytaj dalej...

19 komentarzy:

  1. Ładnie się prezentuje :) ja też średnio przepadam za pomarańczą, ale w tym roku zaszalałam i z myślą o lecie kupiłam Braziliant od Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podoba się ogromnie! Poczułam miętę do tego koloru i mam ochotę się w niego zaopatrzyć na ten słoneczny sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor piękny ale cała kolekcja Brazil bardzo im się udała!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczarował mnie ten kolor, jest tak wyjątkowy i tak wiosenny ! Cenie sobie firmę OPI i chyba sie skuszę na wlasnie ten kolorek jak go gdzies dorwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa pastelowa pomarańczka. Na wiosnę w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pomarańczami bywa różnie, dla mnie przeważnie są zbyt żarówiaste. Ale ta jest idealna, bardzo mi się widzi.

    OdpowiedzUsuń
  7. taka morelka ;) śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo podobny odcień z China Glaze. Piękny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiekny ,cieply kolor ...........graza

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny radosny kolor na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki cudny kolor! Jak nie lubiłam za bardzo pomarańczowego, to ostatnio mam na niego straszną fazę ;O

    OdpowiedzUsuń
  12. lakiery OPI są świetne! mam klasyczną czerwień od ponad 3lat i lakier nie zgęstniał ani nie zmienił swoich właściwości - trzyma się tak samo dobrze jak zaraz po otwarciu buteleczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomarańczowy i żółty to jedyne kolory, których nie trawię na paznokciach, ale ten wygląda baardzo kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, ta rozbielona pomarańcza jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...