11 marca 2014

First Kiss

FIRST KISS from Tatia Pilieva on Vimeo.

First Kiss
Czytaj dalej...

10 komentarzy:

  1. :) cudne zauroczenie :D i aż poczułam motylki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. obejrzałam aż drugi raz :D z jednej strony ogromny uśmiech,a zarazem ogromne zawstydzenie czułam :D Czuję jak policzki się czerwienią aż :D Piękny fimik-piękna akcja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny filmik, uśmiech na twarzy również mi się pojawił :) odrazu better day ^^
    jeśli nie masz nic przeciwko umieszczam u siebie :)
    liamofficial.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre emocje wywołuje. Wrzuciłam na fejsa link niech i innym się nastrój podwyższy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Filmik odbry i fajnei ze Ci ludzie tacy neismiali skrepowani i wogole tak dziewiczo to wyglada :) no mzoe po za para w ktorej dziewcyzna w bluzcve w paski malo nei ywali swoejgo partnera :P

    OdpowiedzUsuń
  6. OSOM! :D jejciu od razu przypominam sobie swój pierwszy kisior z B. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uśmiecham się do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. już nie moge patrzeć na ten viral. jest wszędzie. wszędzie. a ja się zastanawiam czy tylko pierwszy całus with stranger może być piękny? i dlaczego ludzie, kiedy ich związek już osadzi się na dobre w rzeczywistośc przestają się całować? hm? nie godzę się.

    OdpowiedzUsuń
  9. https://www.youtube.com/watch?v=W7rm9B-YpE4 a to oryginał i reklama ciuchów, więc ten wiral, którym wszscy się jarają jest jakby to powiedziec plagiatem

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest reklama marki ubrań z Nowego Jorku, a w filmie wzięli udział nie ludzie z ulicy tylko aktorzy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...