2 marca 2014

Dzień Kobiet - poradnik dla chłopaków.

Jeśli obchodzicie Dzień Kobiet - masz jeszcze kilka dni żeby coś przygotować i zastanowić się co chciałbyś zrobić dla swojej Ukochanej. Jeśli nie masz pomysłu może najlepszym rozwiązaniem byłoby spędzenie dnia/popołudnia/wieczoru razem? Wspólne zrobienie kolacji, rozmowy, film, wypicie butelki wina? Jeśli w Waszej ekipie są jeszcze mniejsi członkowie możecie to wszystko zrobić razem, całą drużyną. Możesz też pójść prostszą drogą i coś kupić albo udawać, że zapomniałeś i mówić, że tak naprawdę Dzień Kobiet w Waszym związku jest codziennie.




1. Kwiaty. W moim przypadku zawsze się sprawdzają bo je uwielbiam.
2. Karta podarunkowa. Jeśli nie możesz się zdecydować, co kupić to może właśnie ta opcja byłaby najlepszym wyjściem? Większość sklepów/perfumerii ma taką w swojej ofercie, wystarczy wybrać nominał.
3. Książki. Znasz ją, wiesz czym się interesuje i pasjonuje.
4. Zapach. Może właśnie jej ulubiony jest już na wykończeniu? W kwestii całkiem nowych perfum - sam wiesz czy Twoja Ukochana lubi niespodzianki czy raczej używa tego samego aromatu.
5. Zabierz ją tam gdzie zawsze miała ochotę pójść, ale ciągle coś stało na przeszkodzie. Kino/teatr/opera/restauracja/basen/sauna/muzeum? Idźcie tam razem.
6. Spędźcie ten dzień we dwójkę, trójkę albo i czwórkę. Jak wolicie, jedynym warunkiem jest to, żebyście byli szczęśliwi.

Dwa lata temu napisałam posta o Dniu Kobiet w którym drogie chłopaki możecie przeczytać czego kobiety chcą, a czego na pewno nie - do przeczytania tutaj. Pamiętajcie, że najważniejsze jest żeby ten dzień (to 8 marca - pamiętacie?) był fajnie spędzony i przede wszystkim razem.

zdjęcia: pintrest, wildflowersphotos.com,italianpoppies.tumblr.com.
Dzień Kobiet - poradnik dla chłopaków.
Czytaj dalej...

6 komentarzy:

  1. Dobrze napisane, najważniejsze by ten dzień spędzić razem:) Ja bym właśnie tak chciała, bo kwiaty dostaję bez okazji, niczego mi też za bardzo nie brakuje. Dlatego chciałabym dostać coś , czego nie da się kupić czyli czas spędzony razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tego posta musiałby poczytać mój mąż... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne wskazówki, trzeba przywołać naszych mężczyzn :) Ja też bardzo lubię kwiaty, do tego stopnia, że nawet jak ich nie dostaję to sama sobie kupuję i stawiam na biurku :) Teraz jest sezon na tulipany więc jedyne o czym marzę w dniu kobiet to bukiet różowych, białych, no ewentualnie fioletowych tulipanów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja dla odmiany w tym roku wyjątkowo nie oczekuję spędzenia czasu z lubym :) godziny popołudniowe spędzę w gronie blogerskim a wieczorem czym prędzej pędzę na babskie klubowe spotkanie :) to będzie mój idealny dzień kobiet jednak pięknym kwiatem nie pogardzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku nie mam od kogo dostać prezentu, ale zawsze jak z kimś byłam dostawałam chociażby czekoladki i kwiaty;) Chyba kupię sobie coś sama;) liczy się?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. For Her... wciąż jeszcze go nie mam---> ale prezent na Dzień Kobiet sobie już kupiłam :D...dobra lista!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...