14 marca 2014

Clinique Skin Expert.


31 % kobiet uważa, że ma problem z wrażliwą skórą i mają trudności z dobraniem prawidłowej pielęgnacji. To właśnie stało się głównym powodem dla którego marka Clinique w kolaboracji z perfumeriami Sephora zorganizowała serię spotkań z ekspertami Clinique - Skin Expert. Naukowcy marki od lat tworzą kosmetyki przebadane alergologicznie i bezzapachowe, formuły zostały opracowane przez dermatologów by w bezpieczny sposób zapewniać efekty porównywalne z zabiegami dermatologicznymi.


Miałam okazję uczestniczyć w konsultacji z warszawskiej Sephorze (Junior), moją analizę przeprowadzała Małgosia, która z Clinique jest związana od siedmiu lat. Na czym polegało spotkanie? Na zbadaniu mojej skóry i jej potrzeb, dobraniu odpowiedniej pielęgnacji oraz podkładu, korektora pod oczy, różu do policzków. Małfosia posiada wielką wiedzę na temat produktów Clinique więc właściwie możecie zapytać ją o wszystko (wiedziałyście, że lotionem z serii 3 Kroki w wersji numer 1 należy tylko jeden raz przetrzeć skórę i nie robić tego dwa razy w jednym miejscu? To dość istotne ponieważ jest to preparat złuszczający więc warto wiedzieć jak dobrze z niego korzystać).


W przypadku mojej skóry - suchej okazało się, że dobrym pomysłem jest seria Turnaround, system Trzech Kroków w wersji 1 - po zakończeniu konsultacji otrzymacie receptę na której wszystkie produkty są opisane oraz miniatury produktów zgodne z potrzebami Twojej skóry. W związku z tym, że Skin Expert jest akcją ogólnopolską odbywa się w kilku miastach w kraju - wszystkie informacje potrzebne do zapisania się w Waszych miastach znajdziecie na stronie Sephora. Najbliższe terminy to między innymi Poznań (20-23.03), Wrocław (27-30.03) lub Bielsko - Biała (3-6.04).


Clinique Skin Expert.
Czytaj dalej...

8 komentarzy:

  1. Używam 3 kroków dla skóry suchej, długi czas byłam bardzo zadowolona, teraz myślę o zmianie...może jakieś naturalne kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym bardzo chętnie poszła na taką analizę, bo to co ja myślę może być błędne ze stanem faktycznym.

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam jakiś czas tego kremu do skóry mieszanej, ale moim zdaniem o wiele za słabo nawilżał i to mnie mocno zniechęciło do całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od kilku dni używam toniku Mild Claryfaing Lotion do cery wrażliwej i jestem miło zaskoczona. A informacja, iż nie należy pocierać skóry w tym samym miejscu jest umieszczona na opakowaniu i też byłam tym zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie 3 kroki zupełnie się nie sprawdzają, ale kolorówkę Clinique bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja się zapisałam, w czwartek będę wszystko wiedziała. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bardzo chciałabym skorzystać z takiego spotkania.. niestety po terminach widzę, że niestety nie dam rady :(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Agata, Agata!!!
    Na infolinii jeszcze nie mają grafiku do zapisywania, będę próbować w przyszłym tygodniu:"))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...